To mi někdy povíš, jsem zvědavá
To je nakonec jedno jak to zní, hlavně se to líp žije! :-)))
pes je život zní trošku líp než život je pes :)
Seb děkuju! Dokonce už to vypadá, pokud se nestane nic mimořádného, že i ten pes život se mi povedl! :-)))
Žárovečko, to se ti povedlo*
To je dobře, oni to potřebujou, aby mohli žít - stejně jako my!
to je pěkné a povedené paní zářivko!
Chigwell děkuju moc! Myslím, že i život se mi povedl! :-)))
naprosto přesná definice, líbí a moc*
Mně se to líbí tak jak to je a rozhodně bych to neměnila. Konec je nejlepší a o tom není sporu. Tip.
šepotko ...taky tušíš, že? :-)))
MazLenka ...s každým psem, s každým! :-)))
gabi Díky! A ráda Tě zase vidím! Zdá se Ti život málo konkrétní? :-)))
..tušíš správně..žárovečko..))
ja som zasa čakala, že to bude konkrétna osoba a ono to sám Život, fajn*
Ten musíš se psem vždycky očekávat! :-)))
Honzyku, můj opravdový pes byl fantastický a geniální a kdybych o něm začala vyprávět, tak u toho umřeš, jak dlouho to bude trvat! Mám uznání, šetřím tě!
..lepcejsi by bylo povidani jenom vo pejskovi...sem se tesil, jak bude skakat , nosit klacky, slintat...takle mi pripomina jen to ohrany"zivot je pes" a tak, ale nest, aspon na zacatku jsem se s pejskem potesil:D
Mahulenko, na konci už je to asi jedno :-))))
inu, každý podle svého... občas se i ten s vodítkem ptá, kdo koho vlastně vede :-)))
avox jenže já sama chodím nejraději bez vodítka a popřávám této výsady i jiným. A víš co je to za blaho, když Tě poslechne i bez vodítka!?
Pevnou ruku a vodítko nakrátko... jinak ho nezkrotíš, jednou je rozverné, jindy škodolibé tohleto zvířátko :-)) */
Honzyk to je přesně ono! Mě můj Život na konci taky trošku naštval, musím přiznat :-)))
,,,yuuu, a ja doufal, ze se dozvim na konci, esi je pejsek strakatej, cernej nebo jak.,...ten "zivot" na konci me teda trosku nastval, musim priznat...