Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seliterární úvaha
07. 09. 2011
20
38
3695
Autor
aleš-novák
Marie Majerová
nikdy
nesložila
pero do klína
38 názorů
Příjmení Kendziura je polského původu, správně Kędziora nebo Kędziura, a významem je blízké českému Kudrnovi (kędziory jsou česky kudrlinky, kudrny). V tel. seznamech v Polsku, ale i v našem Slezsku jich najdete mraky.
Jeho původ vysvětluje i toto nedorozumění. Polští spisovatelé si říkají "kolegové po peru". Pero je tedy u nich v Polsku symbolem spisovatelství. Jako složí dělník ruce do klína, tak spisovatel to pero.
Bohemista to tedy byl dost mizerný. vvulgarismy hovorové češtiny mu byly španělskou vesnicí (v němčině českými vesnicemi, jak víte).
Takže.
Prof.Kendziuru jsem nezažil,ale perel z téhle školy mám taky dost v zásobě :) *
Kiwagamo´ag
09. 09. 2011
Když může být skládací kolo, proč by nemohlo být skládací pero? :) I když pero je většinou vkládací :)
aleš-novák
07. 09. 2011jejdavilda
07. 09. 2011aleš-novák
07. 09. 2011Jarmila_Maršálová
07. 09. 2011Květoň Zahájský
07. 09. 2011aleš-novák
07. 09. 2011Květoň Zahájský
07. 09. 2011aleš-novák
07. 09. 2011
Jako že čím levicověji orientovaný, tím aktivnější v sexu. Potvrzovaly by to i problémy velké části bohatších lidí a šlechty (samozřejmě najdou se výjimky).
aleš-novák
07. 09. 2011
Myslím, že klínovým písmem psal Majer. Nedávno se objevila vědecká studie o korelaci mezi intenzitou sexuálního života a levicovostí člověka. Kladný vliv komunistického a jiného levicového myšlení na sex byl prokázán.
aleš-novák
07. 09. 2011
Tak u profesora japonského původu bych nepochopení dvojsmyslnosti pochopil.