Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVtip
08. 09. 2011
11
14
4123
Autor
Danny
Když jsem přišel domů, měl jsem nějakou zvláštní náladu. Zavolal jsem na svoji ženu:
"Krásný večer. Co kdybychom si zašli do divadla?"
Žena se zvedla od své práce:
"Už zase začínáš s těmi hloupými vtipy? Přestaň prosímtě."
"Divadlo se ti nelíbí? Co takhle na procházku do parku?" odvětil jsem.
Manželka si povzdechla:
"Karle, nech toho. Jenom to zhoršuješ. Večeři máš na stole."
"Nechceš tentokrát zajít do restaurace? Už dlouho jsme nebyli." napadlo mě.
Další povzdech:
"Kolikrát ti to mám povídat, že... Nedělej to. Prosím."
"Chceš snad, abych se hnedka otočil a mašíroval do hospody?" reagoval jsem.
Jedna slza skanula po její tváři. Takže tohle jsem asi opravdu přehnal.
"Promiň, Maruško. To víš, ta ponorková nemoc... a všechno..."
Odložil jsem svůj Geigerův počítač, svlékl skafandr a očima přeletěl interiér našeho protiatomového bunkru.
14 názorů
Mas na vic. Navic mi to prijde pomerne zname, v ramci sci-fi, nic noveho jako.
Napad pekny, ale malo nosny. Navic nijak nerozvity, takze je to takova jen skica, anekdota, jak poznamenal reka.