Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚZKOSTI
23. 09. 2011
17
30
3445
Autor
srozumeni
až rozbije se od podšálku hrneček
až utrhne se ouško
uschne růžička a s ní i věneček
až zapadne mi do vzpomínek od obrázku rámeček
budu hledat po šuplíčkách bleděmodrý zámeček
připomínku těžkých chvil
hřbety knih až skryje vrstva prachu
poznám že prohrávám svůj život
přede mnou už bude jenom síla strachu
že jsem a zůstanu sama
mé oči bloudí neznámem
chybí světlý bod kde zastaví se
mé ruce hladí černou tmu
nemají se čeho zachytit
jen bříška prstů ucítí tu vlhkost
30 názorů
....světlý bod se objeví vždy v pravý čas ....věř tomu :o.) .....a to vlhko pod prsty, snad jsou to jen slzy, co oschnou ....ne krev ...
*
blboun nejapný
02. 10. 2011Nepochopeny
25. 09. 2011Nepochopeny
25. 09. 2011
..ale dyt jo, to je tvy svaty pravo...a jen muj nazor,...hezkej den mam(vecer, jak doufam, bude este hezci), mej se fajn..))
Honzyku, díky za návštěvu a za kritiku. Možná máš pravdu. Chytrou Elsu neznám. (Ale ,,chytrejch" lidí znám dost-to je mimo).protože nejsem sečtělá, bohužel. Jelikož nepíšeš útočně, tak napíšu i já víc. K napsání tohoto mě inspirovalo, myslím něco od gabi...No, prostě na mě, co by na ženskou ,, v letech" , někdy občas padnou chmury, že se nedočkám vnoučat a že prostě budu jednou sama a samoty se bojím. A tak jsem měla potřebu to tak nějak napsat, ale asi ne dost umně. Ale to nevadí, třeba to ještě vypiluju. Naštěstí ty chmury přicházejí v téměř pravidelných intervalech. Hezký den.
...prolog je zcela zbytecnej, navic....stejne je vse receno v textu: podobny skolacky uvod ctenare jen odradi, myslim teda, od dalsiho cteni...
_________
...pripomina mi pohadku bri Grimmu "O chytre Else": tu poslali do sklepa pro dalsi vino,furt nesla, tak voni pro ni, zeo, ona sedela na schodech a silene brecela.
"Proc, chytra Elso," ptali se.
"Ale, ja se podivala tamhle nahoru na polici na tu velkou hroudu soli, napadlo me, ze jednou budu mit dite, to prijde sem dolu do sklepa, ta hrouda spadne na nej a zabije ho: uaaaaa"§§)...nic ve zlym...
To se nemusíš a nemáš za co omlouvat, to nebylo tak myšleno. To mělo být jako žert...A já mám Tvou aktivitu a snaživost ráda...
není každý den posvícení a takové stavy jsou znakem citlivosti
mě se verše moc líbí - třeba:
..až zapadne mi do vzpomínek od obrázku rámeček..
tak prepáč, ja som niekedy taká zbytočne aktívna a snaživá :-)
a neupodozrievam ťa zo žiadnej poruchy, každý to tak máme, teda mnohí, nech nehovorím za všetkých
gabi, děkuji, za všechny informace. Přiznám se, že už to vím, ale když chce ten dárce zůstat v utajení, tak to tak je a stejně mu chci poděkovat. No a ty nálady-sice nemám bipolární poruchu, ale holt není každým dnem posvícení. Děkuji..
klikni si na dát tip seznam a neznáma darkyňa sa stane známou
verše vyvolali náladu, akú mali v úmysle a zaslúžia si *
teraz mimo veršov - je zaujímavé byť svedkom autorových vzletov a pádov - zaľúbené euforické, vzápätí strach a smútok...tak to chodí
jejej, zima ještě daleko a deprese už jsou tady? To bude dlouhé čekání na jaro...