Další taková..:) Tip Gringoo TIP:))
tak se budu těšit na další návštěvu tady :-)
ja klidne napisu i potreti, rada se toulam jen tak okolo a vyckam si na okamzik, kdy mi dilko kapne do otevrene rany :)))))
krása..potichu dýchnutá na orosené sklo.t
díky Zuzu,.. no já toho chtěl říct víc :-)
famózní první sloka, ta se mi moc líbí a úplně by mi stačila*
Jo. Ale neruším za to, že jsem něco nepřehlédl ;-)
Jinovata: díky, ..chápu to dobře, že tohle je nejsvětlejší místo, z posledních 10ti básní?
Tady se krom kýčového směřování většiny tvých obrazů objevuje i jistý cit pro originální obraz s vlastním (nikoli stále stejným) vyzněním.
za tabulí ze skla
...z kytu
sotva jsou vidět nahá těla
a šum prvních perutí tu
ve zdech ztichl
díky , doporučuju horký čaj nebo pár dotyků.. co rozpálí ... a jinovatka je pryč :-)
mám z toho jinovatku na rtech...povedená. t
Děkuji Morticie a koloušku :-)
když chybí,... můžeš si domyslet, horší kdyby přebývalo.. :-) díky tě
...něco mi tam chybí,to se stává*
Rajmund: uf..mám drobet problém ti rozumět, snad mi moc nenadáváš :-)
Jako zaumný feston kleneš tyto sloky. Po prvním dvojverší by ještě více vytříbilo vkus nějaké syrové slovo.
Janina6 -chápu, díky za informaci a za návštěvu, možná by se ti tedy více líbila má předchozí básnička.
filemon -já děkuju, za návštěvu i za ocenění..
sestřičko- taky díky, nemohl jsem si nevšimnout, že jsi má štamgastka :-)
Uvítala bych pravidelnější rytmus - po první sloce, na kterou se čtenář rytmicky "naladí", očekává prostě podobné formální uspořádání. Atmosféra má ovšem něco do sebe.
Dobrá viazaná poézia s krásnymi obrazmi. Vďaka
vindal.. díky, fotka v tom dá se říct je, je to vzpomínka obrazů z minulého víkendu,to byla pěkná kosa.
Díky prazskejpepiku,sem rád že sem tě nenaštval tím,že ti kecam do rytmu :-)
díky srozumeni
jako nějaký foto od Sudka
díky Gymnazistko, vázané myslím opravdu jsou, jen je třeba si správně pospojovat řádky
Nejsem si 100% jistá, jestli bych to kategorizovala jako vázané verše, ale jinak si troufám říct, že je to perfektní...Krásná atmosféra...*