Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesvětlík
01. 01. 2012
40
32
3339
Autor
Santi€
noc si připnula náušnice
a do pasu předkloněná
proláklinou okna
nahlížela dovnitř:
zde stával masivní ponk
jako obětní stůl;
nářadí zvalo k modlitbě rukou
kolik se chýlilo pravd
kolik třísek
zadřelo slova do jazyka
při ohbí stěn...
32 názorů
Mladý pán P.
08. 01. 2012
poněvadž má z tvé poezie velmi dobrý pocit, zejména pak z některých hezkých metafor, tak mám i tendenci být jaksi vůči tak šikovným autorkám i náročnější. Dávám k zamyšlení, zda první verš s náušnicemi jako vstup do básně docela dost nezaostává svou přehnanou skvostností za ostatními, ve výrazu méně nápadnými, ale o to více přirozenými. Pak si nejsem jistý, zda verš o modlitbě rukou nějak souvisí s třetí slokou, jakoby, tedy jen u mně, druhá a třetí sloka nabízely úplně samostatná a výrazná témata a tedy jakoby se vzájemně překřikovaly. Třetí sloka je pro mne vynikající, asociativní a oblost stěn je v jejím kontextu výtečná metafora. Rád dávám tip, jakkoliv v dobré víře vyjadřuji své subjektivní vjemy.
blboun nejapný
02. 01. 2012blboun nejapný
02. 01. 2012blboun nejapný
02. 01. 2012Bonaventurová
02. 01. 2012blboun nejapný
02. 01. 2012blboun nejapný
01. 01. 2012nevím,neznám
01. 01. 2012
no ty třísky v jazyce mají značit mlčení, raději spolknout křivdy(a odpustit)...takže je to spíš kladné a snad díky této nápovědě už text nevyznívá tak smutně.
díky za zanechaná slova, tipy..
Jan Šuránek
31. 12. 2011Bonaventurová
30. 12. 2011
Světlík, majitel a ředitel lahvárny Vítkovice, je dobrý chlap. Ponk by se mu jistě líbil.