Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS maličkou kerkou chobotnice na levém rameni
Autor
Marcela.K.
35 názorů
Marcela.K.
22. 02. 2021Toto byla opravdu spíš osobní psychoterapie...proto ty vysvětlivky. Normálně to nedělávám, ale s yss mě bavilo si i vysvětlovat :-)
Marcela.K.
18. 08. 2019V mých textech On = Bůh, stejně jako Pán, Ty atd ;-)
Kdo jiný, než On nás vyzbrojuje trpělivostí...láskou k bližnímu
Záchranná loď - nemocnice?
bezmoc - jak pomoci, když víš, znáš jak to skončí
rovnala jsem mu i hlavu, nepohnul s ní už sám...a ruce, nohy stále studené...
Ta trhlina na levoboku, byla už moje i s tou vírou...
Víš, někteří pacienti mě hodně zasáhli.... našla bych tu i jejich příběhy. Sepsat si je, bylo pro mě něco jako "psychoterapie" pomáhalo mi to nevyhořet.
no a mne toto-
Marcela.K.
18. 08. 2019Příběh je jednoduchý. ALS...už mu nebylo ani rozumět, ale já měla švagrovou, která měla RS a tak i "natrénováno" odezírání. Tehdy jsem si dobrovolně brávala úsek s tímto pacientem. Bylo mu asi padesát... prožil život o kterém leckdo jen sní -zážitky by vydaly na pět životů. Skutečně byl i kapitánem na plachetnici a na rameně měl vytetovanou tu milou maličkou chobotnici...u nás byl jen asi na tři týdny, pak si ho děti vzaly domů... byl rozvedený, žil "veselý" život. Kamarádil s jedním lékařem z naší nemocnice, proto jsem se dozvěděla i jak a kdy zemřel. Zajímavé bylo to, že jsem ten den jela z noční a musela zastavit a zírala jsem na nádherný východ slunce. Dokonce jsem vystoupila z auta a na orosené zadní sklo nakreslila "vzkaz". Bylo to v tu hodinu, kdy on zemřel....
tak to teda vôbec, mne to evokovalo úplne iné prepojenia,- respektíve som už do tohto textu išla s vopred určeným manuálom- / názvom /. a ocitla sa v inom priestore,-
Marcela.K.
18. 08. 2019...a když ti napíšu, že je to příběh z nemocnice o pacientovi s ALS, bude se ti to zdát stále tak romantické?
Marcela.K.
18. 08. 2019no tak schválně...jak to rozebereš?
Marcela.K.
20. 12. 2018...
Marcela.K.
23. 10. 2018.
Marcela.K.
16. 04. 2015ALS