Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVelká prdel
09. 01. 2002
8
0
4451
Autor
Karel_Prdel
PRDEL
karel_letoun1
11. 04. 2005Silvereyes
09. 06. 2004Twardowski
30. 11. 2002
moje babička zase umřela u plotu....
což zdánlivě s tímto dílem nesouvisí, ale pouze zdánlivě.
jak by řekl můj strejda: "Řeknu vám to jedním slovem: Dost hnusný....." :o))))
^
Teda, poenta.. hms.. zpracovani.. uhms..
Grafika, ale jo, pridam stejnou barvicku jen v jine graficke uprave..
jestli to žereš, potom mohu doporučit podobně skvostné dílo od tohoto autora, nazývá se Hovno a nese se b v podobném duchu :o)
ovšem dva výtěry za den, na to nemám trenky :o))))))))))))))))))
Necetla sem ostatni kritiky, je jich tam moc. Ale uprimne, Prdel musi bejt i kdyby fotra veseli :))))))
TIP.
Karel_Prdel
13. 01. 2002
Jelikož i horší prdele dostávají tipy a tvé dílo se dostalo mezi několik nejdiskutovanějších, tak si myslím, že si tahle prdel zaslouží jeden velkej TIP!
Astalavista
10. 01. 2002Astalavista
10. 01. 2002Karel_Prdel
09. 01. 2002Astalavista
09. 01. 2002
Karel - jo, je vidět, že de, podle toho, co tady lidi píšou.
Totiž podobný "prdele" sem píše hodně lidí ( no, možná ne hodně, ale rozhodně pár ... ) a dostávaj za ně tipy, tak nevim, proč TY by si ODEMNE nemohl dostat tip za "prdel" bez převtářky. Ale věz, že jestli sem napíšeš něco podobnýho, tak už to bude fakt trapný a radši na to nebudu nic řikat.
No, ale koukám, že už tu něco podobnýho máš, tak nevim ... no, je to rozhodně lepší než ... ale, radši nic ...
nemyslis vazne.. a jen po tomhle.. pokud jsi nenapsal neco.JINEHO. je skoda, ze se tady nevyhazuje.(