Nado,dik. Hadrova Panenko,Tobe take dekuji.
O vztahy stojí, jen ten strach je bohužel silnější.. Zaujalo mě to ***
O vztahy stojí, jen ten strach je bohužel silnější.. Zaujalo mě to ***
Hm. I tak díky, žes zavítal...
"Hm" je u me citoslovce, ktery vyjadruje neutralni dojem. Nebyl jsem y textu nadseny, ale ani zklamany. A zaroven jsem nevedel, co napsat. Zpetne vidim, ze to bylo nezodpovedne: lepe nepsat nic nebo neco poradneho. Priste se polepsim.
Davide, děkuji za čtení. Nevím ale, co znamené tvé hm...
Naďo, děkuji za zastavení. Taky by se tak trošku dalo říct, že co oči nevidí srdce nebolí. A on toho moc opravdu ,,nevidí".
to nicu děkuji.
Hade a Taublo, děkuji vám..
....ano ....málo ...strašně málo .... :o..)
Moc vám všem děkuji. Vyjádřili jste to moc hezky, nebo i pochopili. Jen ještě dodám, že mě k tomu napsání, nebo spíš k tomu zamyšlení, nad touto problematikou, inspiroval dvoudenní kurz o sexualitě mentálně postižených. A že vlastně ta neschopnost párového života s láskou a se sexem se netýká jen autistů, ale obecně i lidiček s těžším stupňem mentálního postižení. Ještě jednou všem, kteří se mnou přemýšleli.
casto druhych hodnotime svojim subjektivnym vnimanim, no nie vzdy je dobre pre druheho to, co pre nas...
ak on iny svet nepozna a v tom jeho je mu dobre, prenho to málo nie je...aj ked velmi dobre chapem zmyslanie mamy, ktora by chcela, aby jej dieta zazilo vsetko to pekne, co sa v zivote prezit da...
... velmi pekne si to vyjadrila...
*******
veľmi pekne vyjadrené
áno, Juno to povedal výstižne
Juno nemaj obavy, srozumeni pochopí, keď som ja :)
kdo může doopravdy pochopit, v čem spočívá spokojenost jiných? Možná i štěstí?
...intelektuální láska, bez vzájemné blízkosti, bez dotyku, bez sexu, oproštěná od přízemních lidských starostí. Ano, šťastni ti, kteří se takto najdou.
Nemám Tvoji zkušenost,ale myslím, že oi jsou ve svém světě spokohjeni. *