Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSVĚDOMÍ A ZODPOVĚDNOST
09. 04. 2012
16
37
2763
Autor
srozumeni
nedá se před ním utéct
svědomí
vždycky mě dožene
nelze se před ní schovat
zodpovědnost
jen chvilku poodhalená
divní průvodci života
táhnou se za mnou
jindy je tlačím před sebou
lepí se na mě
to dobře dovedou
ne vždy jsou vítaní
odkopnout chci je
alespoň na chvíli
vždycky se vrátí
a s nimi jen další smutek
37 názorů
I velmi jednoduchými prostředky se nechá dosáhnoiut fantastického účinku. Jen se to málokdy povede takhle...
blboun nejapný
09. 04. 2012
Petře dík.
NaNov, děkuji i Tobě. I za vtipné dialogy. Kilo sem, kilo tam, nám už je to všechno jedno....chi,chi.
cha, kde ini koncia, my zaciname:)
Su dni, kedy nemam jedla nikdy dost:)
Vzdy je lepsie byt malou a prijemne baculatou, ako vysokou a sirokou zaroven:)
Nadi, neurobime si sukromnu prehliadku? To by si pozerala, ake tvary som si vypestovala, najvacsie na tych najnemoznejsich miestach:)
Napriek tomu do seba stale nieco pcham, chystam sa ist krmit aj labute, len neviem, ci sa ohnem obut topanky:)))
Až mi dojdou mé zásoby. Což bude při mé spotřebě rychle. Díky za pozvání.
nechces prist? Mame v chladnicke dve litrove, uz sme totalne prejedeni:)
No jo, to je fakt vtipné. Dík za upozornění. Možná škoda, že příštím čtenářům to zredukuji.
Avox, to máš pravdu. Ale víš kolik ta čokoláda a zmrzlina dneska stojí...chi,chi. Děkuji.
když se život zmrskne na samé povinnosti, bez výčitek svědomí si naděl nějakou drobnou radůstku... */
nene, s velikonocema nic spolecnyhpo: nejsem zas AZ TAK naladovej, jak myslis, ale neva...))
Honzyku, díky. Milé překvapení. To asi že jsou ty Velikonoce...Tak je hezky užívej.