Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUŽ SE VÁM NĚKDY STALO, ŽE...
Autor
brackenridge
...se vám líbily boty, které jste si tedy pro jistotu zakoupili ve všech barvách přesto, že jste místo utrácení měli šetřit na něco důležitého, nicméně jste si frivolní nákup zdůvodnili sloganem, kterým vám v televizi vymývali mozek?
...jste se zastavili u kamarádky a dali si skleničku, pak druhou a nakonec jste se neplánovaně tak strašně ožrali, že vám bylo tři dny špatně?
...když vám bylo patnáct, byli jste si stoprocentně jisti, že nikdy neztloustnete, nebudete mít vrásky a nepřestanete chodit na diskotéky?
...vám bylo tak smutno, že jste si zalezli do postele s pytlem křupek a velkým kusem dortu a dívali jste se na Simpsony, než se vám ulevilo?
...jste si byli jisti, že se jen trošku uprdnete, úplně potichoučku, a místo toho vyšla rána jak z trombónu, kterou následovalo něco teplého, a tohle se vám stalo na veřejnosti, a zrovna v ten moment všichni nepochopitelně ztichli?
...jste napsali geniální povídku a když jste si ji o měsíc později přečetli, zjistili jste, že větší píčovinu jste snad už stvořit nemohli?
...jste byli hrozně vtipní, ale nikdo se nesmál, a že jste si to zdůvodnili tak, že vašemu humoru nikdo nerozumí?
...když zhubnete, bojíte se, že máte rakovinu a když ztloustnete, máte strach z poruchy štítné žlázy?
...jste si za minulý týden byli nejméně třikrát téměř jisti, že život je fakt na hovno?
...jste byli na dovolené, kde jste se nudili, hádali, měli průjem, spadli z koně, nabourali se v autobuse, a na Facebook pak dali fotky pláže a dvou skleniček s titulkou LA VIDA LOCA?
...často lichotíte lidem, protože máte strach, že vás jinak nebudou mít rádi?
...třicet procent potravin, které koupíte, nezkonzumujete a vyhodíte, a vůbec přitom nemyslíte na chudáky děti v Africe?
UŽ SE VÁM TO NĚKDY STALO?
MNĚ NE.