Ta knizka je krasna... (stejne jako ta 1.)
v pořádku, dneska má sbírku každej debil, nejen díky Psímu Lejnu..
moc sem nechodim, nicmene par reakci - klub se jmenuje opravdu "Berlýn <-> Žižkov", o chybu se nejedná.
ohledně isbn, to je 978-80-905022-6-0 a jakmile knizka vyjde, bude k dohledani na strankach kosmasu (tusim, ze ti to uvadeji), na strance nakladatelstvi je isbn take uvedeno, v narodni knihovne a jinde. nemyslim si, ze to je dulezity udaj pro ctenare. v knihkupectvich knizku urcite najdou / objednaji podle nazvu.
pokud jde o tipy a vybery - vnimam to jako podporu pro martina, ne pro sebe, nicmene za ne diky, diky za martina.
pro uplnost odkaz primo na knizku: http://jteees.blogspot.com/2012/09/martin-sindelar-zhasnout-psi-ohne.html ukazky na fb strance nakladatelstvi. komu se nechce klikat na odkazy, protoze by musel vykouknout z pismaka, tomu nemuzu slouzit :-)
omluva za nevyzadana aviza.
jt
Pro a2a2a:
Ve světě přemnožených reklam možná vnímáme se zbytečnou přecitlivělostí i ty nevinné a nezištně míněné (reklamy). Kéž bys měl pravdu :-)
Lakrov,
já to tak zásadově nevnímám. Můj výběr slouží k popularizaci možnosti zakoupit si knihu podle mne výtečného autora a podle mých zkušeností se domnívám, že takto to vnímají i ostatní. Další podrobnosti si lze už snadno zjistit.
A pokud jde o reklamu vlastního nakladatelství, pak mi, s ohledem na fakt, že pomohl na svět hned několika šikovným autorům, nepřekáží.
Autorovi chystané sbírky gratuluji.
Předpokládám, že tipy a výběry, udělené této události, se týkají samotné sbírky a jejího autora, Martina Šindeláře, a nikoli "oznamovacího" textu nicku jt, jímž je tento úspěch předkládán.
Oznámení o vydané publikaci by mělo obsahovat na prvním místě jméno publikace, jméno autora, jméno vydavatele, případně ISBN nebo ukázku z chystané publikace.
Teprve pak má smysl uvádět odkazy nebo osobní informace o pisateli oznámení.
Některé z uvedených odkazů jsou navíc poněkud matoucí a po zobrazení připomínají spíš zviditelňování pisatele oznámení (jt), než informaci o chystané publikaci.
Stávající podoba oznámení by na avizovanou sbírku a jejího autora mohla mít i záporný dopad; úprava do smysluplné podoby je přitom poměrně jednoduchá.
Tolik názor informatika :-)
Plus pokus o poslání avíza složitému nicku autora sbírky.
což tím pádem spíše patří na stránky klubu, nikoli sem, předpokládám že jt ten název nevymýšlel. i tak by to ale bylo čirý sucharství a hnidopišství. ale seš fakt dobrej, že víš, jak se berlín píše, jestli ti jde o to :)
a proč bych si měl otvírat nějaký odkaz? Zas tak mě to nezaujalo. Jen jsem napsal, že Berlin se píše s měkkým. To je neoddiskutovatelný fakt :o)
skvělý počin, k Martinově poezii mám obzvláště niterný vztah a knihu si nepochybně koupím.
Pánové, já jen že Berlýn je správně :)
Tobě taky přeju štěstí v tvorbě!
Nenasycená kyselino :D
martin si to zaslouží, gratuluju!
(kdyby si rýpalové ten odkaz aspoň otevřeli, nemuseli by možná rýpat)
nepíše se Berlin s měkkým? gratulace :o)
"poznal jsem dík tomu pár hodně zajímavých autorů"
..hmm..věta hodná literáta tvých kvalit
Po dlouhe dobe nekdo vysoce kvalitni. Preji hodne zdaru a snad, snad, dorazi i ma malickost..
Ten Divus vypadá příjemně. Doufám, že s Kozelkou bude prča jako vždycky. Petra už jsem taky dlouho neviděl. Pokusím se dorazit.
gratulace paranoidovi :) super
Jaj ty bazmek, to je nezohnatelné - ten vavřitiec.
Bol som sa pýtať v rôznych obchodoch - od antikvariátov po rôzne bazáre a predavač len - pánko môj, to bolo rozobraté už v tlačiarni!
to sou všecko srandy skoro jak mamky s hitlerováním. osobně jsem si nejvíce chrochtal ve zde opomenuté prvotině vavřince übermaiera :@)
..gratulujem a Martinovi, Tebe i ostatnym autorom drzim palce!