Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seke konci října
Autor
agáve
21 názorů
no, splodili jsme spolu ale krásný závěr této diskuse!
Díky a hezký večer i Tobě Oldrichu!
zformovat
Ale jinak máš pravdu, že jsou to jen odlišné názory, mé a tvé. Jen říkám, co si myslím a ty s tím máš stejná právo nesouhlasit, jako já mám právo nesouhlasit s tebou předkládaným textem :-)
Hezký večer přeju
a ještě k té pentli, zdá-li se ti to jako pentle, tak prosím, máš právo vyvozovat jakékoliv závěry:) mně se libi ten obraz a mam rada, kdyz poezie sestava z takovych obrazů, je to jako kdyz nekdo rekne, napriklad "kdyby trakare padaly!" nebo "měl z toho Vánoce" - uspesne jsi tuto recnickou figuru identifikoval jakozto metaforu a ano, tohle jaksi mela byt poezie, tudíž se mi to zda jazykove v poradku. že se ti to nelíbí, to je ovšem v pořádku taktez a já s tím mnoho nezmůžu, jedine ze bych to cele smazala a napsala jinak, mohla bych napriklad zacit psat ve volnych versich nejakou politicky angazovanou basen na tebou urceny socialni fenomen a sformovat ji třeba do tvaru jednonohe orlice..!:) ale ted zrovna nemam moc casu a popravde ani takove ambice na tomto poli.)
Milý Oldřichu, tiživé/ za živé jsem navzdory Tvému ostrstřehu neopsala bohužel od dajakbola, ba dokonce jsem jeho báseň ani neměla čest číst. jsi-li tak sectely, jak se zda, mohl sis povsimnout, ze existuji jista pravidla ve psani vazaneho verse a vzhledem k tematu je zrovna toto dosti na snade, jelikoz se vyber vhodnych slovnich dvojic znacne zuzuje - a vzhledem k faktu, že k současné chvíli bylo jen na písmáku napsáno 45 391 vázaně psaných básní (nepočítaje jednotlivé dvojice rýmů) a 22 577 částečně vázaných, je pochopitelné, že se obcas stane, ze dva autori nezavisle na sobe vymysli stejny rym.
To je jedna věc, druhá věc je, že je vlastně irelevantní, že by někdo něco od někoho opsal, poněvadž kvalita by měla stejně být postavena nad původnost, takže i kdyby třeba dajakbol ten rým opsal ode mě a jeho báseň byla lepší, je to vlastně jedno:D