Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePostesk na počátku roku
Autor
macecha
zub času
nahlodal mi kasu
když z mé huby
vyhnal všechny zuby
27 názorů
no, Jarmilko, připrav se také na to. Já už jsem připravená. Jen co začnou vypadávat, budu je měnit .... :-)
Jarmila_Maršálová
10. 01. 2013to je hrozný)))
Vampirelord
04. 01. 2013Heřmane, to je příliš jednoduché .... :-)
Jarmilko Moosová, ještě je neztrácím a až to bude nutné, tak to korega bude jistit .....
potomku, já si dám asi, jak se u nás říká "kredenčáky"...... :-) Ty by měly být od pojišťovny zadarmo. No a k tomu nějaké vylepšení. Na to by mi úspory měly stačit. Zatím je to ve fázi plánování .
Alegno, Ty jsi zvláštní exemplář. Ještě by Ti měli zaplatit za to, že jim to předvedeš .... :-)
rozumím Ti, taky otálím, protože nemám nic našetřené, představ si, že mi na místě vytržených zubů začal růst zub moudrosti, před půl rokem mi vypadla jedna stolička a teď se mi tam klube špička, asi mi roste nová, už dva roky odkládám zubařku, ta z toho bude jelen, zuby které mým mít nemám a ty co nemám mít mi rostou :)
Jarmila Moosová Kuřitková
03. 01. 2013Hlavně neotevírat pusinu na ulici - to bys je nemusela najít, Any :))))
Květoni, spíše humor černý ... :-)
Kočkodane, vnitřní krása, to je asi klasa ... :-)
Diano, vyprázdnila jsem se na vše ... :-)
Jarmilko Moosová, zatím mám jen zuby své, ale zřejmě chtějí ven, začaly se viklat, jaksi nevím co mám dělat .... .:-)
Alegno, čeká mě asi řádná hrůza, zatím se na to jen chystám. Když jsem slyšela cenu zubních implantátů a náhrad, začala jsem bádat, zda nemám ještě počkat ..... :-)
Jarmila Moosová Kuřitková
03. 01. 2013Týýýýýýýjo!!! Teprve teď? Tos měla dobrý základ, Any :))))) - ale dílko se hodmotí a za to super tip a celé hvězdné nebe!!!*********************
Květoň Zahájský
03. 01. 2013Kousavý humor. ((-: