Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePorucha
Autor
Květoň Zahájský
„Co je to za divný zápach, Herberte?“
„Obávám se, drahá, že se nám posralo auto.“
44 názorů
NightStalker
23. 09. 2015Jo a ty dobré vtipy : )
Květoň Zahájský
23. 09. 2015NightStalker
22. 09. 2015: D skvělý
meralda s.
22. 01. 2014*
Květoň Zahájský
25. 03. 2013Někteří čtenáři mi dokonce píší, abych s tím kreslením přestal, že se jim zhoršuje zažívání a propadají depresím.
Zhruba před šesti lety jsem si koupil posranýho Favorita za posranejch deset tisíc. Prorezlý plechy jsem spravoval tak, že jsem je přelepil reklamní samolepkou a přestříkal barvou. Vlastně si kladu otázku, co by asi bylo, kdybych to vozidlo provozoval někde v zemi třetího světa, kde STK neni. Z plechů by nezůstalo nic a...
Květoň Zahájský
10. 03. 2013Píspol - to je výtvarné vyjádření základního povahového rysu mých paňáků. Jsou bezočiví.
jejdavilda
09. 03. 2013*
Květoň Zahájský
08. 03. 2013Jasně. Žádné cizí peří. ((-:
Whitesnake
08. 03. 2013malůvky rovněž yourselffff ???
Květoň Zahájský
08. 03. 2013BBarku - ta rafinovaná jednoduchost (až skoro bezduchost) výtvarného doprovodu se totiž skvěle doplňuje s předkládaným textem. Já to tak prostě vidím.
A mimo to - nemůže bejt každej Rembrandt, že. ((-:
fóry báječné:) ...ehm,ale Květoni, už Ti někdo řekl, že ty obrázky nejsou nic moc? Věřím, že v tobě dřímá i něco trochu lepšího,co? ;)
Květoň Zahájský
08. 03. 2013Povrazochodnik - z časopisu "Náš křížovkář" mi napsali, že jsou dobré akorát tak pro Písmáka. Tak teď nevím.
Myslím, že klidně mohu v tomto případě mluvit za celý kolektiv, že my máme taky radost, že máš radost. :-)))))
Květoň Zahájský
07. 03. 2013Díky všem. Mám radost, že máte radost.
Až teď vidím, že jsem místo "díky" napsala dílky. To je tím, že jsem se fakt smála. Doufám, že svým výkřikem, jak Tě miluji, nenaruším domácí pohodu u Tebe :) Samozřejmě to myslím obrazně. Faktem však zůstává, že vždy, když objevím Tvoje dílko, raduji se už předem :-) To víš, stará paní toho na zasmání už moc nemá.
Evženie Brambůrková
06. 03. 2013Taková podělaná drobnost. *
Chachááááá - to mi spravilo den (a že je co spravovat, padly na mě viry jak sarančata na Nil a je mi blbě jak psovi). :-)))) *t
Květoni, já Tě miluji! Přitom je to rčení, které určitě mnoho lidí řekne, ale v Tvém podání mě to rozesmálo. Dílky..... T***
no jako otec malých dětí bych řekl. hlavně že je to venku, taková dopravní zácpa to není nic pěkného.
aleš-novák
06. 03. 2013tady pomůže jen přebalit. Posádku. Do jiného auta.