Vsak uz ho vyhlizim,obcas uz tu a tam nekde trosilinku vykukuje. Alexko dekuji.
Když člověk ztratí humor, nezbývá než čekat, on se zas objeví :-)
Znám ji také - tu podzimní potvoru. Snad, jak píšeš, bude líp. T*
Kockodane dekuji za povzbudive slovo.
Ivane,treba bys mohl psat vytky Oldrichovi primo jemu. Nevim. Ale to je jedno, tak aspon ses zastavil,dik. Ja jen,ze ho oslovujes pod nekolika dily jinych autoru. A kritiku pises k jeho kritice,nikoliv k tem dilum. Mas na to urcite pravo,o tom zadna,jen mi to pripada zvlastni.
At co nejdrív píses, ze si
chytla humor za pacesy. :-)
Petře, moc děkuji, Ty je snad ani nemusíš posílat, Ty jsi takové sluníčko.
Norsko, děkuji za návštěvu-viz odpověď Oldřichovi.
Evženie, děkuji.
Jiří, to máš pravdu, toho je hodně, ale už i ten mi nějak dochází a ten mám přitom tak ráda. Ale ono to zase přijde.
Infantility, děkuji za návštěvu a můžeme doufat společně, že bude líp.
Soucítím s tebou :) Jsem na tom podobně.
Humor je všude kolem,
bohužel jen ten černý...
*
Snad pořát trochu víc optimismu :-))))
Všem vám moc děkuji za povzbudivá slova, někomu i za tipy, které nejsou sice na místě, ale jako projev povzbuzení to beru a jsem za to ráda. Udělali jste mi radost všichni, kdo jste se tu objevili.
Oldřichu i Tobě děkuji za názor. Máš to trošku vytržené z kontextu. V podstatě mě vůbec nečteš, aspoň o tom nevím, a lidi kteří mě čtou a které jsem víceméně oslovila, možná deníčkem, mi rozumí. Ostatně v prologu je oslovuji, ne sebe. Ale děkuji za návštěvu.
ano, mimo kategorie - zápis do deníčku. Nic proti deníčkům a už vůbec ne proti lidem, kteří si deníčky píšou. Mají můj obdiv, já na to nedokážu najít čas... Ale podle mě je to prostě text, který v tom deníčku měl zůstat. Proč zveřejňovat, když ten text mluví nejvíc ze všech k tobě?
až budeš cítit, že přišel ten čas, kdy jsi schopná se podělit, tak se podělíš a on přijde, věř mi
doufám, že je to jen báseň :)*
Nikdy není tak zle, aby nemohlo být hůř. A všechno zlé jednou skončí. Věř - bude líp. /*
ne všechny Jiřiny kvetou na podzim...rozkvitneš, keď príde tvoj čas
Nebude líp....aspoň ne v tomhle století :-):-)
Myslím, Srozumko, že u tebe to není počasím. Lze ti jen držet palce a opravdu ti přát co nejvíc energie.
mě už to chybí několik let... ale chci... ne že ne... a přitom nijak urgentně...
ano, chybí sluníčko.........hází to s náma se všema :o) energii posílám...
Uz aby to bylo. Dik za zastaveni.
To je tou "dobou temna". Bude líp! :-)