Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiluj!
Autor
asrar
Tvůj osud?
toužit ale nemít?
milovat ale ignorovat?
žít jinak než chceš?
smutnit ale mlčet?
chodit bos na břitu dýky?
jít po slepé uličce?
jezdit vlakem bez nástupiště?
honit se za fatamorgánou?
trpět sám, jako starý vlk?
a být smutný jako vrba?
Proč?
Stanu se vrahem
osudu
--------------------------
Miluj mě
bez zábran
divoce, jako vulkán
a neboj se si to přiznat
neboj se to vyslovit
nemiluj mě mlčky
Chci sdílet s tebou
dech
Pojď napsat hřejivý příběh
který umlčí všechna písmenka
příběh zamilovanosti ... až k slzám...
31 názorů
Obojí : nádherně napsáno, s čistými pocity, bez potlačování či překrucování emocí... beze snahy něčeho dosáhnout... sdělení, se kterým souhlasím, cesta, kterou jsem hledala... než jsem si uvědomila, že se musím smířit s tím, že nenajdu, protože je více v mých snech, či spíše představách reality, než v realitě samotné... Lidé se taaak bojí. A když překonám strach, musím si to od těch ustrašených náležitě vypít... (a já ho - v daném případě bohužel - překonat umím)...
uff, otázky velmi přesně mířené, rezonuji s každou silně, a dál, snad jen nechť tě síla provází :)
Reitspieska
14. 04. 2014Láska je složitá vždycky, nezbývá než se snažit o to, aby byla co nejlepší, nejkrásnější a nejdelší
Reitspiesko: Díky... jo, jsem zkusil to... ono mi nezbylo tehdy nic jiného... když ta dotyčná osoba neví zda jo nebo ne... a přitom jo, pak že ne tak zcela... bylo to složité... Nechápu někoho, kdo umí "milovat" napůl...
Reitspieska
11. 04. 2014Vyzvat někoho k lásce? To je nádhera, ať už to vyjde, nebo ne
Ach jo!*
prišla som k tebe nazrieť, ktože sa to u mňa zatúlal do septembra a neľutujem
Jo, jsem romantik jako pr... :D Ale tohle je fakt z mého... života! Čau Alex
Ludmilo, díky moc za milé přání, a opětuji. Taky děkuji všem za názory a návštěvu a vůbec... Hezké svátky. :)
tak, bez lásy není nic, takže láskyplné vánoce a hodně štěsí nejen v novém roce
Máš pravdu, láska nestačí. Výstižné a líbí se mi to, dávám.Dovolit někomu, ba přímo ho vyzvat, to je úžasné...tip..
Tučňáku, proč ne, možná máš pravdu, ze svého pohledu, protože svět je rozmanitý a co člověk to názor, někomu se líbí tohle a jinému něco jiného, a to je taky v naprostém pořádku. Takže pro tebe je to hrozný (možná i pro spoustu dalších), ale pro jiné je to docela hezké... Pro někoho je to až depresivní, a jiný v tom vidí jiný rozměr... Prostě je to tvůj názor, respketuji ho, a díky za něj. :)
tučňák vs. agenti zla
20. 12. 2013přijde mi to dost hrozný, ale asi to bude mnou, jak vidím...
Stárnoucí vlk
19. 12. 2013trpět sám, jako starý vlk? dobré :o)
E.B. Spousta lidi se ptá, a taky na druhé straně se další spousta nemá odvahu ptát, natož aby se snažila odpovědět...
A díky všem :)
Evženie Brambůrková
19. 12. 2013Moc se mi líbí. Snad proto, že i já se celý život ptám.*