Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se_______________________________
06. 03. 2002
5
0
2601
Autor
Norek
Jediné místo, kde doopravdy trpíme za své hříchy, je zubní ordinace.
neměl jsem tušení, že je hřích opomíjet zubní higienu - pokud ano, neříkej mi to - začal bych to praktikovat .. :-)
....chjoooo, nejspíš to vezmu z trochu jiný světový strany, ale já s tím citátem nesouhlasím.....a co se týče zubařů, souhlasím se Sabrinou...
Já vás všechny nechápu!!! Zubaři jsou prima lidi :-))))( mamča je jednou z nich) :-)))))
Lidi co pořád máte s těma zubařema?? Mě teda nevaděj, netvrdím, že je to zrovna dvakrát příjemný, ale dá se to přežít...:o)))
tohle jsem snad ani neměl číst... eh... když jsme chodili se třídou k zubaři, brali to podle abecedy. já jsem poměrně dost vepředu, takže jsem mohl vychutnávat ostatní, kteří teprve nervózně čekali na odbavení. naučil jsem se pro tyto účely perfektně napodobovat zvuk zubní vrtačky:
"svííííííííííííívííuííííííííííííííííísuíííííííííííííííííííííííííívuíííííííííííívuísvísvuííííííííííííííí..."
i když je to vlastně nesmysl, tak to vyvolá soucit, takže přeju ať nebolí ! :)
Litochowitz
09. 03. 2002
ouuu...jaktože rvou osmičky...neee..mě teď rostou...já nic neproved...
protestuji! Já jsem hodnej!! Papoušek nehřeší!!!
Tak proč mi rvali všechny osmičky? :-)