Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo milování chodíme spát
Autor
lucie.médea.
20 názorů
Spodní prádlo /bikiny, plavky, trička, ponožky/ je červenou nití, která se táhne tvými krásnými básněmi...vysloveně ženská jemná poezie.../T.
A dlouhý to bylo....No tak to moje nee.
Dobrý. Řek bych, že ženská poezie v nejlepším slova smyslu, a podle mých projevů zde, mi kdokoliv snadno uvěří, že adjektivum "ženská" nemyslím pejorativně. Ofšemže ani eufeministicky.
Paráda. Ty o mně víš, že to rád čtu jako intenzívně erotický (O-Všem-Že-nám všem i jinak intenzízní...žízní) text, tak co....
Křovinatá, až křovinatičitá začátka, užtkávající džahodu nepotkám.
Svoboden jako mločí teplo, jdu se mláčně mýít.
No tak určitěěě z přízemí!
http://www.piste-povidky.cz/autorske-dilo/156182
lucie.médea.
22. 10. 2015všem díky za čtení a za...
Chválím a chválím. Básnická invence nesmírná jak v obsahu tak ve využití mnoha krás češtiny k jeho vyjádření.
Od teď se v létě budu bát jahod...
Já normálně dlouhévěci nečtu, ale tady mne zdržel instinkt - a nezklamal. Je to parádní, zvláštní nezvyklé, obsažné, zdánlivě neučesané (rozcuch), ale má to šťávu života a to je moje parketa - na tanec i na čumění. Fajn a tip.
Zajímavá série, která pěkně drží pohromadě, zvláště pak poslední dva řádky, které tě vlastně vrátí na začátek, vytváří dva konstrukční sváry na veliké plechové krabici.