Ač to obvykle zavrhuji, tak tomuhle spontánně napsanému textu ta absence interpunkce či alespoň velkých písmen, naznačujících začátek nové věty, dodává tu správnou náladu, z níž na čtenáře doléhá celá ta tíha (smím-li to tak říci). Tip.
Děkuji za milou návštěvu.
Jste už pěkně sehraní. Hezky jsem si početla, díky.T*
My se před 10 dny stěhovali a nějak jsem nestíhal ani popřát k Vánocům...budu o tom psát už si to chystám...
Panenko a Ludmilko, i vám děkuji za návštěvu a kladné hodnocení. Všechno pěkné v novém roce.
Děkuji, to je od Tebe hezké, ještě že ty Vánoce jsou, lidi jsou takoví štědřejší- hi,hi. Taky si hezky užívej a už Ti přeju i veselého Silvestra a všechno dobré v příštím roce.
Hezký Vánoce a posílám Tip*
Diano, moc děkuji.
Umbratico, děkuji, určitě je to něco jako z té písničky každá trampota má svou mez, jak ,,šel kolem chlapec s bílou hůlkou....a můj osud lehčí byl než se zdál", tedy snad ji znáš a víš, jak to asi myslím.
jednooká panenko, děkuji.
Lnice, děkuji za Tvou sílu, je přenosná přes písmenka.
je to opravdu moc krásné a dojemné* posílám ti něco z mých sil, jestli bys o ně stála, ráda se podělím:-)
Tip. - O mnohém jsem se musela po přečtení tvojí básně zamyslet.
Máš mou úctu a bezmezný obdiv. Ať se vám oběma daří!
dárek nad dárky...přeji štěstí*
Loni to bylo asi víc dojemné, letos jsem asi větší cynik a zaobírám se příliš přízemními malichernostmi jako je vytopená koupelna apod-hi,hi. Děkuji a hezký večer.
Je to stejné jako loni. Nepamatuji se sice na konkrétní slůvka, ale vím určitě, že to bylo krásné a dojemné.
Hlavně pohodu synovi a hodně sil tobě. /T
Black a Romane, moc děkuji. Romanovi zvlášť, vím že nemá rád ty diagnózy a tak. Hezký večer.
budu tu pro tebe............*/***
Vašku děkuji a přeju hezký večer.
Děkuji Irenko, hezký večer. Já na to letos málem zapoměla, kvůli tomu koncertu. Tedy ne na narozeniny, ale že už má páté narozeniny za mého působení zde a každý rok jsem mu psala. A teď moc nechybělo a málem by to nebylo. Nic světoborného, ale pak by mne to mrzelo, že bych nic nenapsala...
To je moc krásná báseň * Gora, to napsala za mne.
Jiřinko, přeju si pro tebe i tvého syna to, co je v tvé krásné básni.../T.