Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRůženec z klokočí
Autor
Gora
Ozvy tělesných turbulencí
utichly přemáchnutím v savu
sošky všech svatých na kredenci
s vyhaslou tváří sklání hlavu
Písek dne řeže pod víčky
růženec vklouznul do dlaní –
žalmem jsou dávné písničky
-nadějí nové svítání
52 názorů
mě se to líbí velice (samozřejmě TIP)
ale vytvořil jem něco, co nevím zda se ti bude líbit :(
totiž utvořil jsem z básně jakýsi extrakt - tedy čtyřverší a umístil jsem ho do své rubriky duchovní poezie na signálech.cz (samozřejmě s informací o zdroji původního textu)...
doufám že neva, nebo dokonce, že to potěšilo
Já taky za všechno děkuji. Dialogy s tebou a s kočkodanem jsou jako sluníčko,které ostvítí i zakaboněný den jako je ten dnešní.
Aleno, s tebou mne komunikace baví - kromě čtení tvých děl na úrovni se vždy něco zajímavého dozvím...díky za všechno:-)
Vidím,že změna stylu se nekoná jen v kritikách. Tip. Na ostatní se podívám příště. Dneska jsem totiž měla velice komunikativní den. A jestli budeš mít čas,podívej se na nejnovějšího Radovana. (Taky si můžeš přečíst,co jsem mu tam napsala). Když uvážíš,že jsem ti napsala to ,co jsem ti o Radovanovi napsala,mušíš uznat,že jsem cosi mezi psychiatrem a věštcem.
Richard Hrob
30. 04. 2017Milé dílko. Dnes mě potěšilo. Tipuji*
Hugo Ramon
28. 04. 2017posílám tipro tu chvíli písku v okujednu uspávacínoční sloku :-)
Hugo Ramon
28. 04. 2017... a kam se ten písek Gori poděje, když jej z pod víček dostaneš?
Taky přeju babičce zdraví a tobě sílu,Ireno, vím, co znamená starat se o nemocné staré lidi
Marcelo, vycházím z reality. Není to kvůli rýmu. Nechci psát jinak, než cítím a prožívám- možná neumím...díky moc.
Marcela.K.
28. 04. 2017Ten začátek nějak nemůžu... turbulence kvůli rýmu s kredencí...?
blacksabbath
28. 04. 2017............jaro kosti prohřeje.....držím pěsti....aby se ulevilo...................
blacksabbath
28. 04. 2017ach........jedním slovem......nádhera..........*/****
V jednoduchosti je krása a tahle nenápadná krása se mi nenápadně usadila pod kůží...
Evženie Brambůrková
27. 04. 2017Krásné /T
Karpatský knihomoľ
27. 04. 2017/*
revírniku, moc děkuju...je to volné pokračování Rozsvíceno:-), stejný námět.
Vše hezké k dnešnímu svátku, Jardo, a všem Jaroslavům na Písmáku jakbysmet:-)))