Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLetmo...
Autor
Gora
Motýlí balet
nad odkvetlým bodlákem -
jeviště léta
........
Stín ptačích křídel
po listech stromu -
lehce a letmo
42 názorů
Irčo, obě miniaturky jsou moc hezké a obzvláště mě zaual motýlí balet nad odkvetlým bodlákem :-))) TIP
Dodo, dík, nějaká pravidla by se měla dodržovat...měla jsem nejdřív mini, pak haiku, pak zas mini...váhavý střelec:-)
blacksabbath
16. 07. 2017krásné.........vílí....................*/**
Myslím,že to můžeš nechat tam,kde to je. Pokud tady není třeba ga,nikdo si zas až tak takových věcí nevšímá.
Díky ti, zas to asi přendám na miniatury, hříčky, abych neporušovala pravidla...
Ano,i jeviště je metafora.Takovéto metafory by v haiku být použity neměly. U metafor jiného typu je to ale otázka. Kdysi jsem tady chtěla otevřít na takováto témata diskusi,ale nikdo se mnou nediskutoval,tak už se raději zabývám jen vázaným veršem. V tom oboru se kupodivu najde více lidí ochotných k diskusi.
Tip za druhé haiku i když jde o freeform. V prvním haiku by ti ortodoxní haikař asi vyčetl sousloví "motýlí balet",což je metafora.
supíku, tvá slova se pěkně čtou...snad jednoho dne dozraju, i když...co potom:-)
Ta křehkost v těch verších je až fascinující - opět skvělé, moc díky. Stále se lepšíš a zraješ :-)
Evženie Brambůrková
12. 07. 2017Něžně krásné. /T
Karpatský knihomoľ
12. 07. 2017nemá chybu /*
Hugo Ramon
12. 07. 2017Hmmm. 1.
lucie.médea.
12. 07. 2017hezké...
Agát, no, mám nízké sebevědomí...a párkrát jsem dostala ťafku, jako že ne haiku:-(
Ale zkusím to, kdo se bojí, nesmí do lesa:-)Díky
proč to není v haiku? máš strach bo co? jako haikista amatér si myslím, že to haiku je a líbí se mi