Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZajatec
Autor
Gora
Kino utichlo
Sedím - zajatec snění
- těžko odejít:-)
45 názorů
blackie, to bylo během minuty, ale mně se to zrovna docela hodí - jsem taková...zajatá:-) a díky
blacksabbath
23. 07. 2017zajatec snění........................*/***
Irenko, promiň prohození jmena.... A jinak: vždyť jsi jen tak hrajem. A to je fajn.
Hugo Ramon
21. 07. 2017Navazuji na Akátka. Chodil jsem několik let pomáhat do kina. Kamarád vpouštěl diváky, já čuměl z po babách. On se staral o přehazování kotoučů, já běhal pro točený pivo o patro níž, do šenku. On pomáhal babičkám zvednout se z křesla, já mával kočkám a olizoval si přitom suchej ret :-)))
Štírko, měla jsem obavu, zda ses nanamíchla...tvá mini je samozřejmě fajnová... Jsem Irča, Ivi je vnučka:_)
Evženie Brambůrková
20. 07. 2017Pěkné je to, děvčata. /T
Ne, Hugí, není to haiku, je to minatura - viz úvod:-)) a moc dík za gutík:-)
Hugo Ramon
20. 07. 2017... ne že bych byl haikáč, ale toto je haiku? :-)
jináč Gori gutík :-)))
Štírko...a co:
ač není mnichem
zajatec snění sedí
obrostl mechem:-)
Teď jsem to hodila do legrace, v každém případě děkuju!!
Karpatský knihomoľ
20. 07. 2017/*
ač není mnichem
zajatec snění sedí
obrůstá tichem
-------------------------ale je to o počtu slabik, haiku má fakt šílená pravidla
Toto jsou jen slabikové hříčky - miniaturky--------------------------------------
aleš-novák
20. 07. 2017Diano, skutečný začátek toho řetězu je tady...
Agáto,film došel,ale v hlavě je promítán dál. - Snad další námět na haiku.
aleš-novák
20. 07. 2017podstatný je výsledek...:o)
aleš-novák
20. 07. 2017no vida, návod funguje...:o)
Takže ted' tedy regulérní,reálný tip. - Vím,jak je haiková improvizace těžká. Málokdy se povede ,ale tobě se povedla.