Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepísmenková polívka
Autor
atkij
volba svobody vůle kudy kam s kým
leze leze po …
zámek pokoříš lehce
stačí naolejuje- li tě jůlie nebo já
klíček klíč
chvíli čaruješ
odemykáš ach ach
fakt paráda
fakt chvíli
***
nechápeš lidi co nečtou návody
nečtu návody
dneska vydržím nic neříct
aspoň do večera
myslím
aha
nemyslet
***
dnešní kód chtění (tebe) maskuju
jako pollock přitom miluju klimta
a miluju že miluju a miluju se protože miluju milování
tebe mám opravdu ráda
sakra
brala bych občas takovou krátkodobou
úzkoprofilovou amnézii
***
jdu vařit
polívku
bacha je horká
bacha nudle
potvory
chytají se vousů
kroutí a tváří …
jak housenky s ukousnutou hlavičkou
cože?
ty nevíš jak se tváří …?
žes nikdy neviděl housenku s ukousnutou …?
tak za to tě fakticky miluju!!!
27 názorů
Poctivej vývar bez glutamátů a patosu. Uvařený z radosti z lásky.
Moc dobrá polívka. Výborně chutná a zahřeje!
já se vždycky ještě párkrát vrátím a přečtu znovu, abych nebyla ovlivněna třeba náladou, když čtu básně jen pocitem... tak neboj, ještě ti tu nějakou stopu nejspíš zanechám :)
jsem tě četla v noci nepřihlášená a teď koukám, že jsem nezanechala stopu.. za první báseň ti dávám tip, u toho zbylého mám dilema... trošku až moc volný pro mě.. neber to jako výtku, já píšu někdy ještě hroznějc, ale u druhých to vidím líp, znáš to, vlastní miminka jsou prostě vlastní :))
Pěkně jsi do veršů zabalila realitu všedních dní, rozdílnost světů žen a mužů, báseň má vtip a nadhled a čtvrtá strofa mi připomíná rannou tvorbu Lnice - často "kuchyňskou", ale vždy něžnou a "chytrou horákyni".
gabi tá istá
12. 03. 2018:)*
A to krásné dílo "Polibek." Už tomu dávno, jel jsem s bráchou na motorce do Rakouského Belvederu, abych se inspiroval na jeho nátisku. No, ambiciózní romantik-začátečník. Dnes to nechám na Múze.
Krásná podobenství trylkující v monologu. Maskuješ a miluješ Klimta. Gustav ale byl na rusovlásky a premiantku milenek Emilii, tak nevím. Nebudu ukecaný a jen dodám. Máš fajnovou polévku.