Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoutěž v poezii "2019/I" - VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ
Autor
Báseň_roku
Soutěž v poezii "2019/I" - VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ
Dle hodnocení čtenářů se básně nominované za 1. čtvrtlení roku 2019 umístily v následujícím pořadí:
1..... Zimostřepy autora muamarek . . . .. 14
2-3... Zimo autora Kalip . . . . . . . . . 11
2-3... SNĚHULÁCI autora Nami 99 . . . . .. 11
4-5... třeba začne sněžit autora kvaj . . . 6
4-5... Střípky zimy autora Alegna . . . . . 6
6-7... Zimní střípky autora blacksabbath .. 4
6-7... ŠTAFETA autora Kočkodan . . . . . .. 4
8-9... Zimní II autora bixley . . . . . . . 3
8-9... Bivak autora R.J.Voříšek . . . . . . 3
10-12. ZIMNÍ autora zirkonia-leona . . . .. 2
10-12. Zimobraní autora K3 . . . . . . . .. 2
10-12. Sněžná básnička autora supizmus . .. 2
13.... Zima autora Meggy 607 . . . . . . .. 1
Gratulujeme vítězi!
Děkujeme všem aktivně se zúčastnivším.
Svoji báseň si teď každý může vystavit na své autorské stránce.
Zde pod nickem Báseň_roku zůstane uchována jako "snímek cílové kamery"
včetně komentářů a tipů na věčné časy (nebo aspoň do konce Písmáku)
a taky pro případné celoroční kolo soutěže.
31 názorů
Báseň_roku
10. 05. 2019Jen běž, včil:-) a moc díky, začátkem června bude druhé kolo, buď ve střehu:-) a zapoj se...
No sqělé!
Tohle mi uniklo.
Jelikož mne ale bolí už prdel, myslím hýždě, přečtu si pravidla později.
Aniž bych cokoliv jakkoliv přeceňoval, Kunderu či lyriku nevyjímaje, dovoluji si quitovat s povděkem, Petro.
(nebudete-li tomu věřit, homonymní firma je mi zaměstnavatelem, proto musím držet firemní tajemství, pršet bude. Ano, jen když kape!!!)
Můžu se jít osprchovat? Včil?
Díky vám všem za nápady, určitě budou využity ve prospěch soutěže...a škarohlídům navzdory!
Já to nemyslel špatně, jen jako malé přátelské poškádlení. Škarohlíd je krásné slovo vhodné do básně:).
Jenom je fakt že úroveň každé soutěže dělají především soutěžící a že je škoda pro všechny se nezůčastnit a nedát svou kůži na trh. Ale na druhou stranu se to může brát spíš jako jako zpestření.
Rozmáchnout mi v daný moment přišlo jak rukavička! Ani nevím proč.
Po(l)esmajlík.
Iren, Karle,
my škarohlídi si svou vodu vždycky nalezneme, abychom měli z čeho týt.
Všeobecně však soudím, že projektu prospěje, když název dovolí fantazii roztáhnout křídla i k jiným vzletům, a ta se více rozprostře.
Ideální by bylo, kdyby se do soutěže zapojili jak ti, kdo v básnické tvorbě teprve začínají, tak pokročilejší. Určité změny třeba co se týká témat chystám, tak uvidíme. V dubnu si dáme oddech a v květnu vyhlásím druhé kolo.
Karle, děkuju za podporu, pokračovat určitě bude, jen možná změním název za méně ambiciozní.
Qíčalo, Alegno, Kvaji, Nami, K3, Kočkodane - díky Vám všem a pěkný den :-)))
Báseň_roku
01. 04. 2019Malé upozornění: soutěž byla ukončena o půlnoci 31.3., nehlasujte již...autoři si mohou básně vystavit na svůj profil a dál sklízet komentáře a tipy od ostatních uživatelů, kteří do soutěžního hlasování nezasahovali:-)
Blahopřeji prvním třem. A jsem rád, že vyhráli, neboť jsem je tipoval.
Škoda, že se nezůčastnili všichni ti, jejihž přítomnost by soutěž ještě mnohem víc obohatila.
Úplně nejvíc, děkuji všem, kteří mi dali tip a přeji krásný, jarní den.
Irčinko - děkuji moc za to, že jsem se mohl zúčastnit této skvělé soutěže.
Velká gratulace vítězi Mauamakovi.
Gratuluji Kalipovi, k umístění na bedně a krásnému dílu.
Gratuluji všem zúčastněným.
A děkuji všem za případnou gratulaci mě, i milá slova k mému dílku.
Děkuji.
Tuhle olympiádu jsem sice nehrál, ale palec nahoru a pochvala Ireno za čerstvej vítr. Petr.
Vítězům gratuluji! Qíčala sice píše o trestné uličce komentářů, ale já se u nich docela bavil.
Gratulace Markovi, Kalipce a Namimu
a veliké poděkování Goře
děkuju i spolusoutěžícím a čtenářúm :)
Marku, děkuju.
Záleží na nás, jak si to tady uděláme, takové to budeme na Písmáku mít:-)
Díky, Goro, za tuto soutěž. Věřím, že kolo od kola se zapojí více autorů a bude nás to všechny bavit.
Chtěl bych poděkovat nejen všem, kdo dali mému dílku tip - ale i všem, kdo se soutěže zúčastnili a pomohli tak Goře její projekt rozjet.
Kalipovi a Nami pak gratuluji k "bedně" - mám hlavně radost z Nami, jejíž dílo se mi velice líbilo.
Mějte se všichni krásně a pěkný den :-)))
Gratuluji všem, protože není důležité zvítězit, ale zúčastnit se! Děkuji vám za odvahu, se kterou jste čelili kritice a nehnuli brvou v rámci neprozrazení identity:-)