Ahoj Armande, po dlouhé době tu něco komentuju.. :-) Tahle mi zrovna sedne- dnes chvílemi rozzlobená, ale možná brzy dojde i na ten tanec...
-t-
(pozdravení s přáním všeho dobrého Tobě)
to je mile staromódní :o)
Jéé, ono je to tu znovu.)
Tančím ve tvých slovech a tanec se mi líbí.
krásně pateticky pravdivé..
hmmm ;o))) ...škoda že nětancujem... přes místy se vyskytující drobná klišé TIP
vše bylo řečeno, líbí, típám :-)*
Připomíná mi to styl jiné krásné poezie.Pohladilo,Tip
Je to kouzelně přítulné a......blíbí moc
viz Rebeca a Rivce bych hned dal tipik take, kdyby to slo..)***
Chmm. No nevim. :-))) No dobrý, no...
Tak dáme jinou?
Kristýna. Třeba. Nemyslím Waldovu Kristýnku, aby bylo jasno. Kristýna je Saint James, bez šestnácti černých koní, kteří přijdou až později, aby odtáhli vůz, Saint James je maminka s vykulenýma očima na fotografii starší než svět sám a dvoukorunové historky pod Ondřejníkem, kristýna pak je Já se ptám sám sebe častokrát, Anito, tím chci říct - ale, ovšem, kristýna je Náchod, vzpomínáte? A co bývalo kavárnou Port Arthur je dneska zaplivaná putyka, jenže taky vždycky byla, to jenom fantazie si něco přibarvila k obrazu svému. A pak samozřejmě Nusle, s nezbytnou padající omítkou a malou cikánkou, která se jmenovala Petra a měla strašně smutné oči, když propadla v první třídě, barevným mluvícím papouškem a budovou spojovací společnosti, kam jsme přes plot chodili krást bužírky a připadali jsme si dobrodružně, z nichž jsme pak dělali dírovaté červené květiny se žlutými stonky a největším objevem bylo klepadlo na dvoře, na kterém se dalo hrát na slepého a na kůrky chleba, vyhazované z Ovoce-zeleniny, jsme lovili rybičky na pankráckém dvorku, zašpiněném od uhlí, ale to už je strašně dávno. A možná se to ani nestalo, jak dávno to je.
(It´s time to go. Mimochodem. Ale to opravdu jen tak mimochodem - a ještě - záleží jen na správném načasování, parket neparket. Příště bude lekce z němčiny:c)) Zwei Brötchen, bitte:c)) Snad někdy jindy a někde jinde...:) Nic se nemá přehánět - což už jsem pochopitelně porušila.)
Krásný, Armande! :o))
Můj upřímný t*
Rivka: tolik španělských slov mate můj zrak... že bychom přešli v tango? :)) Vysvětli mi, kdy děláš ten trhavý pohyb hlavou? A pak ještě několik jiných španělských slov .. prosil bych vysvětlit. Anebo ne..... někdy je lepší nedostatek nápovědy :)
rebecca: už se nečertíme? :) a vole je tu jiný básník ne? Cyrano?... takové srovnání a z tvých úst!? Samolibě se usmívám... na chvíli si to dovolím. Jsem rád, že se ti líbí :)
Nuitík: caramba! a několik jiných, zdánlivě španělských slov :))
Ostatní: díky a krásný den!
... a Kubánky, hrající v cukrovaru domino, se chopily rytmického impulsu, když opraváři spadnul francouzský klíč, klepaly lžičkami o židle a o stěny a vůbec o co se dalo a protáčely ostře barevné puntíkovaté skládané sukně se stejnou elegancí, s jakou chodily vynášet basuru v natáčkách a pokřikovaly po sobě querida mía, zase se snížily příděly, ale, seňores imperialistas, no les tenemos absolutamente ningún miedo, protože VENCEREMOS! A možná to bylo všem jedno, protože všechno bude maňana, to znamená ráno, nebo zítra, nebo za čtrnáct dní nebo vůbec, řekněte, kde jinde má časový údaj příslibu takový nádech tajemství? Inu, Salsa. tadatadýdatapdatadýdadypdyp:c) (Že bych se mohla zase naučit mluvit a myslet normálně...?:))) )
Já slyšela je o Jarkovi :)
Helčo, všichni tři uměj tančit, Jarek, Lothar i Standa... těžko říct kdo líp... jsou prostě neodolatelní tancmajstři.
I když, jak vidím, moje adorace jim už nestačí, asi na to jdu nějak blbě nebo co... a přitom já adoruju tak ráda a tak upřímně... ach jo.
Armandovi tip, a beru odteďka lekce ve správný adoraci, očividně mám slabiny.
3/5
fajn :c) zkus tančit s něma, je to příjemnější...
ano, zní to slušně leč přirozeně...jé líbí, hodí se to k dnešnímu poetickému a slunečnému odpoledni...tip
wow, no to je tak rozpustilý :o)
hezký!!!
*
... šarmant Armand okouzlen :-)))
Stando a umíš tohle?
Skvělá, skvělá, a ještě jednou skvělá!!! T!