Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSměle nebo posmutněle
Autor
Štírka
Směle nebo posmutněle
kráčíme v obnošených tělech
a věříme že nebolí
nás malý zájem okolí
Jiskřivé se již vzdálilo
tak hrajem bylo nebylo
a úsměv který vždycky sluší
si rozsvěcíme aspoň v duši
27 názorů
patricia w.
01. 12. 2019nn
To vis... je to divadlo o jednom herci... ale neboj, na programu jsou i tragedie... :-)
Realita... kruta ...? I usmevna...? ... jak to kdo dokaze vzit...
diky, ze ses zastavila ...
Thea v tramvaji
24. 09. 2019To je moc fajn, sic kruté téma :) Ale i pěkně popsané.
Phil: take mam tri potomky... jasne, ze to co reknou tak v dane chvili i mysli... ale co oni jeste vedi o tom, co prijde... vlastne kdyz budou rikat, co si mysli, ma to nejakou vypovidaci hodnotu... diky za to, ze se nepretvaruji... z toho by cesta ven nevedla...
a dekuji Ti, ze ses zastavila ...
gabi tá istá
23. 09. 2019zlatíčka sú tie naše deti, Phil :) ale on to ešte prehodnotí, keď dozreje
gabi tá istá
23. 09. 2019jaaaaj, vlastne hej, rozumiem *
Vrátila jsem se. Mi řekl minulý týden syn, že jsem stará a každému je jedno, co mám na sobě, protože nikoho nezajímám.
Taky se usmívám. Kdysi jsem chtěla hodně dětí. Mám tři. Střídavě bolí bez třech teček. :)
Gabi, myslim si, ze me “nebo” oddeluje v tomto pripade dva zpusoby ci stavy, ktere nelze navodit soucasne... ale nerika, ze jsou to protiklady...(diky za Tve zamysleni... taky se jen zamýšlím...)
gabi tá istá
23. 09. 2019miesto pocitovej reakcie, ja sa idem zamýšľať :)
Směle nebo posmutněle
smelo alebo nesmelo
posmutněle nebo vesele
nesedí mi tam to "nebo"
lebo smelo a posmutnelo sa nevylučuje
tak sorry :)ale rozumieš mi, však?
Karpatský knihomoľ
23. 09. 2019tak tak