Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ soutěže PRÓZA MĚSÍCE za ZÁŘÍ 2019
Autor
Próza_měsíce
VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ soutěže PRÓZA MĚSÍCE za ZÁŘÍ 2019
Dle hodnocení čtenářů se prozaická díla zveřejněná v srpnu 2019 umístila v následujícím pořadí:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .|La|Go|K3|bi|Fr|la|Ja|
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .|kr|ra| .|xl|uh|st|ni|
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .|ov| .| .|ey|li|ga|na|
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .| .| .| .| .|ng|sp|6 |
---------------------------------------+--+--+--+--+--+--+--+------
1. Žízeň rána autora Movsar . . . . . .| 1| 2| 2| 3| .| 3| 1| =12 bodů
1. Steve Buscemi autora Bohouš Krejza .| 3| 3| 3| .| 1| 2| .| =12 bodů
2. Jakou barvu má duše autora bixley . | 2| 1| 1| .| .| 1| 2| = 7 bodů
2. .folie á deux. autora .duke. . . . .| .| .| .| 2| 2| .| 3| = 7 bodů
3. Les autora Johanakrupa . . . . . . .| .| .| .| 1| .| .| .| = 1 bod
4. Výpadky autora lastgasp . . . . . . | .| .| .| .| .| .| .|
Gratulujeme vítězům a děkujeme všem aktivně a konstruktivně se zúčastnivším.
P.S. Chcete-li nominovat prózu za říjen 2019, už nyní můžete posílat avíza.
HLASOVÁNÍ
Do středy 23. října můžete hlasovat pro tři z následujícího seznamu prozaických děl:
Jakou barvu má duše? autorky bixley
Steve Buscemi autora Bohouš Krejza
Hlasování označte jako vážnou kritiku.
Hlasujte formou
1. Název díla - Jméno autora
2. Název díla - Jméno autora
3. Název díla - Jméno autora
Pod hlasováním uveďte zdůvodnění své volby nebo krátký komentář ke zvoleným dílům.
38 názorů
smazaný uživateli, doporučuji ti zatím ještě hodně číst, zkoušet psát doma do notýsku a pak se zkusit předvést tady.
smazaný, to jsem opravila já. Hele, a Movsar je natolik velkorysý, že se o to první místo klidně podělí... tak prosím, abys tu neprudil, děkuji ti...
Movsare, tak šampus vypiješ napůl s Bohoušem Krejzou :-), i tak je to hezké a všem /náhle se objevivším:-)/ vítězům ještě jednou gratuluji!
Próza_měsíce
24. 10. 2019Opraveno. Snad tentokrát vše v pořádku.
Jo, zítra to opravím. Už se sem (na tu novou verzi vstupního rozhraní, která nefungovala v mém starém prohlížeči) zase dostanu.
Bylo to dnes všechno dost ve spěchu...
Lidi, dopřejte mi čas, Lakrov z určitých důvodů vyvolaných zdejšími změnami nemůže vkládat, a tak se s tím druhý měsíc potýkám já. Promiňte, pokusím se vše napravit! Ty počty možná souvisí s tím, že si nevšimnul hlasování Janiny, jinak si to neumím vysvětlit. Jdu na to, držte mi palce:-)
Lakrove, že neumíš dělat klikací odkazy, tomu nevěřím. A že neumíš spočítat body? Děláš si legraci?
Pardon, že zase mám připomínky, ale já jsem Movsarovi dala jeden bod, ne dva. Ono to ani nejde, dát 2 body dvěma povídkám. Podle mých součtů máme dva vítěze. Prosím o kontrolu a případnou změnu, díky :-)
děkuju, lidičky, to je první vítězství myslím. tak otevírám digitální šampaňské, pixely pění vzhůru a pijme!!
Próza_měsíce
24. 10. 2019HLASOVÁNÍ BYLO UKONČENO, DĚKUJEME!
Následuje vyhlášení výsledků a možnost posílat nominace za říjen 2019.
Próza_měsíce
24. 10. 2019Janino, nevšimla jsem si, že některé nefungují, k nedopatření došlo z technických důvodů chodu naší redakce. Omluva patří hodnotitelům, kteří měli ztížené čtení, a zejména autorům .dukemu., lastgaspovi, bixley! G.
Chtěla bych dodat, že mi dost vadila nefunkčnost některých klikacích odkazů na soutěžní povídky. Přece jen jde o bodování, srovnávání, člověk si potřebuje některé texty znovu připomenout a vyhledávat si je pokaždé na stránce autora a pak se sem znovu vracet docela zdržuje. Nehledě na fakt, že texty, kde odkazy nefungují, jsou tím znevýhodněny. Konkrétně jde o povídky autorů .duke., lastgasp a bixley. Ráda bych věřila, že kdo si chtěl přečíst všechny soutěžní texty, se tím nedal ovlivnit, ale regulérní to není.
1. .folie á deux. autora .duke.
2. Jakou barvu má duše? autorky bixley
3. Žízeň rána autora Movsar
První povídka mě nadchla, má působivou atmosféru, napětí, výborný vyjadřovací jazyk, závěr, který čtenáře donutí přemýšlet a domýšlet… Bixleyin text na mě naopak působí velmi uvolněně, hravě, a to je zase jeho kouzlo… Movsarovy miniatury mi většinou připadají až příliš miniaturní, takové zlomky, ale tentokrát se mu do nich podařilo „nahustit“ tolik reality a zároveň tolik poezie, že nemůžu než dát aspoň bod. Víc jsem se rozepsala v komentářích u povídek.
Próza_měsíce
23. 10. 20191. Žízeň rána autora Movsar
2. Steve Buscemi autora B. Krejzy
3. Jakou barvu má duše autora bixley
Hodnocení jsem uvedl u povídek autorům. Příštím měsícům přeji více nominací a ještě více hodnotitelů.
1) folie a deux - narvah
2) Seteve Buscemi - Bohouš Krejza
Komentáře mám u obou povídek. Musím ale říct, že s pořadím jsem váhal. Bohoušův text je víc povídka, ale upřednostnil jsem nakonec spíš potměšile analytické krájení řízku u Narvaha.
1. Žízeň rána autora Movsar
Tentokrát se mi prozaické mini obzvlášť líbily.
2. folie a deux autora.duke.
Má to úžasnou atmosféru.
3. Les autorky johanakrupa
Oceňuji autorčin vývoj.
1. Steve Buscemi - Bohouš Krejza
2. Žízeň - Movsar
3. Jakou barvu má duše - bixley
U jedničky jsem nezaváhal ani na vteřinu. Dvojka brilantně napsané obrazy. Trojka, i když si myslím, že duše může mít pouze odstíny dvou barev, tady se mi konec líbí, zahřeje. Z dalších mě nejvíc zaujal les Johanakrupy, ale stále je znát nevypsanost ruky.
1. Steve Buscemi autora Bohouš Krejza
3. Jakou barvu má duše? autorky bixley
Krejzova povídka obsahuje dobrý příběh, autentické dialogy, v dobrém je znát "vypsaná ruka" autorova.
Movsarovy mini mají pábitelské kouzlo, se kterým mistrně přináší atmosféru "ulice" a jejích postaviček.
Bixley zabrnkala ve svém textu na jemnou psychologickou strunku, u mne úspěšně...
Dukeho povídka mne také hodně zaujala, stejně jako další dvě nominovaná díla, ve kterých však vidím ještě nějaký prostor ke zkvalitnění...
Próza_měsíce
07. 10. 2019NOMINACE BYLY UKONČENY
Následuje HLASOVÁNÍ pro díla soutěže PRÓZA MĚSÍCE za ZÁŘÍ 2019