Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěkteré ticho
Autor
Zajíc Březňák
mám místo roušky
kuklu teroristy
holou rukou sahám
pro rohlík
v čase nákazy
na rohu kašlu a kýchám
viděl jsem na obloze velké a malé vozy
hradbu starozákonní víry
byl to sen, na nebeské bráně:
ZAVŘENO
12 názorů
Zajíc Březňák
01. 04. 2020Virus je teď téma číslo jedna, taky zvažuji kdy a jak o něm psát, díky za návštěvu.
Zajíc Březňák
24. 03. 2020Trojorte, slovo "sen" je použito zhruba ve významu "zdání, iluze." Děkuji za návštěvu.
Zajíc Březňák
24. 03. 2020Agáto, děkuji moc za návštěvu.
phil, klidně používej víc "jsem", jináč to vypadá, že ty rohlíky vzala holou rukou ta zubařka :)))
báseň mě bavila :) nahoře je zavřeno, tedy počkám... )
Zajíc Březňák
21. 03. 2020Děkuji všem, zvláště Goře za podnětná doporučení.
Zajíci, zajímavý nástup, třetí sloka je /podle mého/ nejzajímavější, poslední dvě bych tam ani nepostrádala, hlavně "nicotu". Brala bych i jako mini o třech strofách.
...já si naběhla, celou noc mne bolelo ucho, ráno volala svému lékaři, byla nějaká zamyšlená, zapomněla si navléct rukavici v Hrušce (jiný obchod tu nemáme) vložila do sáčku šest grahamových rohlíků...bylo to strašné...zabila jsem jsem všechny lidi ve vsi, byla jsem vinna vším co se stane a mohlo by se stát a nahlášena jako asociální živel...
dievča z lesa
20. 03. 2020nie kolem, ale v nás, čiže je to na nás