Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMAGICKÁ HORA VESUV - pozvánka na výstavu
Autor
vesuvanka
Milí přátelé,
dnes vás zvu na svoji další virtuální výstavu
MAGICKÁ HORA VESUV
http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6115
a přeji hezký zážitek z prohlídky obrázků
Jana Haasová - Vesuvanka
40 názorů
Milá Helen, děkuji za prohlédnutí galerie a milou odezvu :-))) Dovolím si tykat - my si na internetu tykáme. Moc mě těší, že Tvojí srdcovkou je České středohoří - z našich krajin je České středohoří také krajinou mého srdce. Nádherná krajina, která mě dostala už ve škole, když jsme se učili, že je sopečného původu. A když jsem Středohoří uviděla poprvé z vlaku, působilo na mě exoticky a tušila jsem v něm něco jedinečného, co jinde u nás není. Později jsem na výletech zjistila, že moje tušení bylo správné.... Středohoří mě inspirovalo k psaní a k malování, a tak jsem vybrala obrázky a vytvořila galerii středohoří, na niž vložím odkaz.
Helen Zaurak
18. 05. 2020Bože, to je krása, milá Vesuvanko! Mnohokrát děkuji za pozvánku, jsem poctěna, že mohu nahlédnout! :-)
__
Mohu-li, miluji České středohoří, je to moje srdcovka, a k výtvarnému umění mám rovněž blízko... jsem nadšena Vaší tvorbou!
Se souhlasem autorky si dovolím připojit Vesuv.
diderotko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova, ano, malovala jsem je s láskou :-))). Vegetace na lávě mě fascinuje.
Moc krásné. Každý pohled jiný a přece tak stejný. Vegetace úžasná. Cítím, že je malováno s láskou .-)
Ivi, fialko a Diano, mám radost, že se vám obrázky líbily, děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))
blacksabbath
25. 04. 2020udělám si kávu ....vezmu na sebe nědělní šat a jdu na výstavu.. .těším se.:-)))
Honzo, Staňo, Diano a Maruško,
těší mě, že se vám obrázky líbí. Děkuji za zastavení, milá slova i Tipy :-))).
Evženie Brambůrková
24. 04. 2020Máš můj obdiv. Jsou to krásné obrázky.
krásné! pamatuju si, jak jsi popisovala pocit, který ji měla při prvním pohledu na Vesuv zachycený na pohledu a ten pocit cítím z tvých obrazů
Renato-Viko, Přemku, Romane, Renato-bixley, dievča z lesa, Luboši, Jardo a Janinko,
potěšili jste mě svojí návštěvou a milými slovy, děkuji i za Tipy :-))).
kouzelná_květinka
24. 04. 2020Opět moc krásné Janinko, děkuji moc za krásnou prohlídku!
No tak, paní Haasová, uz nezurte, ze zase po vasich obrázkách neházím ockem. Není to nic osobního. ;-)
dievča z lesa
24. 04. 2020vďaka za putovanie do krajiny Vesuv
Vesuvanko, moc krásné. Podobnou lávu jsem viděla na Islandu, ale tam nebyly tak krásné kytky.
Opět úžasný, stylově čistý, soubor obrázků, inspirativní a naplněný zájmem a pokorou. Bezva.