Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen tak.... sluníčku kvůli :-)
13. 05. 2002
8
0
3720
Autor
Kytička
Mám jen jedno prosté přání
Cítit zase teplo něčích dlaní
A za svítání
do postýlky se snídaní –
samozřejmě i kávu ranní :-).
Navždy_Tvůj
10. 10. 2002
Albireo: Kytičkovou by znělo asi dost divně, ale neříká se, že nejlepší čaj je "Kafe s mlíkem..." :-)
Nuitík: Tak do toho :-)
Spvrivs: Hm, chápu.... :-)
Toxman: Ty všechno co napíšeš má tak roztomilé moudro, že se z toho vždycky červenám Toxmánkůůů :-)
Anonym65: KUjííí
Tak brzo po ránu a hned snídaně a kafe ? Já si myslím, že na lačný žaludek by se raději vůbec nemělo jíst. :-))) *
jsou věci, který jsem v životě ještě neudělal a snídaně v posteli(v trávě,...) patří mezi ně. Vždycky když zažiju něco poprví, tak se pozoruju a je mi to dost silnou inspirací. Tak ať poznáváme jen nové (bohužel i nejen krásné prožitky, zážitky, požitky, ...)
PS:úplně to kafe cítím !
Amanda +Dabi + Danny + Pomerančová+Francois+Bacil : Moc děkuji vám všem, díky....
Téda lidičky, dneska jsem díky tomu prazvláštnímu počasí málem nedošla do práce...., asi měla Kytička nedostatek vláhy, a především nízký tlak...
Takže, milí písmáčci, dávejte na sebe taky pozor...!
Ať nejste jako já :-)
Nářezový_sluníčko
13. 05. 2002Semipalakva
13. 05. 2002
Nářezový_sluníčko: Děkuji, určitě na to taky brzo dojde.... :-), hlavně i tu kávu, pro slabou Kytičku...
Semipalakva: Jéžíš, moc děkuji... :)
Jůůů:o) Kytíííí, to si dám do klubu:o) To se mi líbí... Touživé, hravé, něžné, trošku snílkovské... TiP
JRR: Díky, popsal si to docela hezky, jen si nejsem jistá, jestli si tahle básnička zaslouží jít do takového klubu.... :-))).
Kyti: Jestli si twn klub zaslouží takovouhle básničku... Ne? Ale jestli to nějak vadí, stačí žict. Fakt;-)