Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHejno
Autor
Thea v tramvaji
Proletí hlavou - ptáci,
co hnízda nestaví.
Co se nestěhují
do teplých krajin,
ale to neznamená,
že v zimě neumrznou!
Jen to pro ně není
priorita.
Já taky
nestavím.
Nestěhuju se za sluncem,
netvořím formace.
Občas jim nasypu zrníčka
a čekám
co se stane.
Myšlenky se slétnou
na jedno místo
a já pak na okamžik
získám přehled.
Aspoň, že někdo tu má
křídla.
28 názorů
Thea v tramvaji
10. 02. 2021Petře děkuji... V případě mých textů se dá neustále škrtat :) Děkuji za tvůj názor!
Petr Livingston
10. 02. 2021Já jsem se zadrhl na
ale to neznamená,že v zimě neumrznou!
úplně by mi stačilo třeba
Co se nestěhujído teplých krajin- není to pro ně dnes priorita.
Cítím v tom stejný význam i pocit...
Ale ty jsi autor a skvělý (viz poslední verš)!!!
blacksabbath
03. 02. 2021Jjj už sypu sypat...:-))))
Thea v tramvaji
03. 02. 2021Black - díky! A sypej zrníčka :)
Thea v tramvaji
03. 02. 2021Douger - no to mi teda taky vadí :)))) Díky... Omlouvám se češtině.
blacksabbath
03. 02. 2021parádní....*/************
Thea v tramvaji
03. 02. 2021Veršotepče děkuji za tvou poznámku! Jsem ráda, že jsi mi napsal, jak to vnímáš :)
Thea v tramvaji
03. 02. 2021Evženie, Phil, namcholtiv - děkuji moc :)
Annie - ve skutečnosti je ta báseň o někom jiném, než o mně, ale psssst! To víš, holky se svěřujou, furt něco řeší a mi pak z toho málem puká hlava :) Ale dobrá inspirace...
Thea v tramvaji
03. 02. 2021Zboro mi všechno děsně trvá, takže v klidu :))) Většinou tady na Písmáku texty nechávám tak, jak jsem je tu dala a pak až někde jinde třeba upravím...
Anonymní_Veršotepec
03. 02. 2021Hezká básnička. Přijde mi, že první část je lepší. Na začátku druhé sloky se nějak zadrhnu v tom, že mi to najednou přijde víc filozofické než básnické, najednou ty řádky na mě působí jako filozofický problém volající po racionální analýze čteného textu, takže už to není takové kouzlo.
Cink cink! Nestavět ani se nestěhovat může bejt fakt vražedný, kámoško! Tak držím palce tvejm křídlům!!! Moc krásný, dík a tip a.
namcholtiv
03. 02. 2021Líbí se mi ta atmosféra. Tip.
Evženie Brambůrková
02. 02. 2021Moc pěkné.
Myslim si, že by to autor měl nechat tak, když už to jednou publikoval. Upgrade můžeš udělat u dalšího textu ještě před uveřejněním :)
Thea v tramvaji
02. 02. 2021Díky Zboro! Pouvažuju nad tím. Tvé připomínky vůbec nejsou od věci :) Asi udělám upgrade...
Nelíbí se mi tam ten dodatek v první strofě. Připadá mi zbytečný. Pak mi připadá nešťastné začínat další strofu zájmenem já. Vyhodil bych verš co se stane. Připadá mi zbytečný. Poslední verš by se mi líbil o řádek odsazený.
Thea v tramvaji
02. 02. 2021Gora, Abakus a Alegna - děkuji za návštěvu :)
Thea v tramvaji
02. 02. 2021Zboro díky! Klidně mi napiš... Ať vím, co tam třeba ještě drhne. A děkuji za výběr :)
Thea v tramvaji
02. 02. 2021Lucie díky že píšeš a že jsi četla :)
Měl bych sice asi nějaké připomínky k formě, ale nechám si je od cesty. Byla by škoda jimi rušit celkové kouzlo básně.
Já Lucie píšu...
02. 02. 2021Moc pěkná báseň! Povedené přirovnání Tebe s hejny nestěhovavých ptáků... Velice se mi líbí zakončení básně: Aspoň, že někdo tu má křídla. To je krásně řečeno :) Za milou, příjemnou četbu tip!