Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sereklamní úvaha
Autor
aleš-novák
na transparentu čtu PSÍ ŠKOLA
tak mě hned napadá:
výuka je rotační, nebo distanční?
a dávají tam
na vysvědčení
psí známky?
32 názorů
aleš-novák
13. 05. 2021lastgasp: jo ..v téhle škole mají všichni žáci své asistenty ...
Výstižně uvedený současný problém. Důležité je, aby byla výuka inkluzivní a překonávala veškeré potencionální bariéry při vzdělávání a hodnocení všech ras a plemen.
Já hlavně myslím, že do školy chodí, jenom když je psí počasí, aby se tam schovali.
Evženie Brambůrková
10. 05. 2021Věnec buřtů! Medaile není k jídlu.
No jen aby...:-))))))))))))))))
Ivi, to jsem si všiml, ale že se tam dělo i tohle, to mně nenapadlo.
blacksabbath
10. 05. 2021Nami....za školu se chodí kouřit....ne opisovat úlohy.....:-)))))....všiml sis...převádím to do ztracena.....:-))))))))))))))
dieťa ktoré vychodí psiu školu je pripravené na psí život
Hlavně že je ve škole psina.
(Ačkoli jsem slyšel, že občas někoho pěkně sepsuli)
A taky by mě zajímalo, jestli se tam učí nějaké alternativní předměty,
jako PSÍCHOLOGIE.
blacksabbath
10. 05. 2021oni mají víc????? Opravdu?????
Vyučuje se, když klesne incidence pod sto případů na sto tisíc psů a když počasí klesne pod psa.
Ředitelka se školníkem žijí na psí knížku.
Alík se dnes nedostavil, protože "by ani psa nevyhnal."
Je lepšie, ak je riaditeľ pes, než ras! A ak jeˇras, tak nech ho vezme ďas!
no tak v týhle době bych fakt nechtěl chodit do školy, nevěděl bych jestli nemám chodit vůbec, nebo obtýden, nebo zase pořád, asi bych se na to vyflák a šel dělat bagristu :D
Na psí škole je nejlepší automatické ředitelské volno, kdykoli je psí počasí. Občas dorazí z nedaleké soukromé školy iai-dó i sensei Yoshida-san, aby užaslým třídám předvedl nějaké ty psí kusy.
Psí škola musí být docela psina a hromada (i) srandy. Pokud tedy není ředitel pes...
Já Lucie píšu...
10. 05. 2021Také se přikláním k té rotační :)
jestli se honí za ocáskem... tak rotační:-)))))....snad jim tam neobouvaj psí dečky...:-)))))