Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo je šeptem
Autor
annnie
Co je šeptem Matylda, čtvrtek 11.11.2021 ráno
Byl zajímavý
včera
ten náš noční hovor pod peřinou,
jako všechny naše nejdůvěrnější řeči
vedený tak tiše,
že pouhé uši by nestačily
Snad bylo vyšeptáno
vše důležité
Resumé:
Jsi dospělý
a víš, že některé věci už dělat nechceš
A já?
Téměř vše lidské
je mi snadné k pochopení
a každou bolest nakonec
jsem,myslím, schopna odpustit
Jsem ale Ta,
co radši s láskou pr-opouští,
než aby setrvala v lásce,
která bolí
A my?
Rozumět
Cítit
Milovat
Prsty mého srdce
ve tvé dlani
42 názorů
Literární postavu si vždy dotváří čtenář. Ale chceš-li, zde odpověď:
Je to Bůh??? Je to milenec??? Je to Annino vyšší Já???
:)
annnie - ale jak můžu vědět cokoliv o literární postavě, kterou jsem já nestvořil? Není logičtější se při pídění po podstatě takového fiktivního charakteru ptát spíše autora díla, a nikoliv jeho čtenáře? Řečeno slovy prostými (hřeším obšírností, vím), neměl bych tuhle hádanku dávat já tobě, podle stejné logiky, podle které můj učitel hudby učí hrát mě, a nikoliv já jeho?
Bixley - někdy krásně, někdy míň krásně... Ale dokud se šeptá, je to furt ještě dobrý...
Díky, měj se též jako pod peřinou :) a.
... tam kde vše začíná ... peřina ...paměť i zákon vztahu. Zatím nevím, co nastane potom...ale věřím...
stručné a milujúce resumé*******
Prostě hledají, jak umí... A při tom hledání se snažej pomáhat...
Já taky volím radši svobodu a Boha než církev. Ale je to součást mý cesty a mnichům i církvím fandím na jejich Velké Cestě za Láskou. A tobě taky :)
nejsou církev, ale jsou tělo církve, tedy součástí církve, jelikož při vstupu slíbili věrnost a připoutanost ke společenství církvi a to natrvalo, podle nicejsko-konstantinopolského vyznání, které je platné od r. 451 jak pro západní, tak východní kresťany, kde slibují věrnost církvi samé, jakožto instituci, které je platné dodnes a dodnes se používá
nemohu souhlasit, že jsme na Zemi za trest, jakožto chybující bytosti. to si umím představit, že ji hledají, ne však, že každý kdo píše o lásce ji také ma.
církev? jakákoli instituce jež se rozhodla vzývat absolutní charakter, či aspekt absolutního charakteru podle schopnosti svého chápání/náhledu.
Aru je Aru ;))
Mniši nejsou církev, nýbrž lidé, hledající Lásku...
A kdo je to vlastně církev??? Velké množství velmi chybujících lidí, hledajících Lásku...
A kdo je to vlastně Aru??? :) :) :)
tomu nevěřím, o lásce se až moc mluví :D
kdyby skutečně milovali, tak by to sdělili jen tomu, kdo je předmětem jejich lásky a veřejnosti by to sdělovali jen nepřímo a nechali posluchače/čtenaře si k tomu dojit samotného, jenže církve píšou veletucty stohů knih o lásce. když na desáté straně narazíš po dvacáté na slovo láska, tak to už je vážně definice šílenství :))
Cassy, ty čteš vždycky dobře. Tedy - ještě toho hodně nevíme, ale učíme se...
Přeju krásnej čas, Pá a.
Evženie, ano. A taky věci tak těžké a tvrdé, že potřebují obložit polštáři :)
See you! a.
Benetko, tos vyhmát! Anna se málokdy bojí - a když: pokusí se krotit strach...
Měj se krásně! Pá a.
Marcelko, dojalas mě... Děkuju! Abych řekla pravdu: Anna to měla těžký vlastně vždycky - ale Těžko na cvičišti, lehko na bojišti :)?????? Každopádně to, co teď žije a šeptá a píše, je nádherný dobrodružství. Tak snad nespadne do propasti nebo neuvízne v skalní průrvě nebo nezabloudí... Dobré je, že kdosi na bílém... ji (většinou) doprovází...
Měj krásný dny, Pá a.
možná, že jsem četl nepřesně...ale odnáším si...víme o sobě každou hlásku: e, i, á...h, ch, k, r...tvoříme slova, věty...jsme přece abeceda...
Evženie Brambůrková
11. 11. 2021Miliuji noční hovory. Dokážeme si říkat spoustu krásných věcí, které se za světla neříkají. :-)
rozhodně nesouhlasím, bez lásky je to mnohem lepší, nemusíš se o nikoho starat, ani nikoho hledat, odpadne všechno trápení s láskou a takový člověk může žít v zenových vlnách klidu a pohody, vem si ty mnichy jak na západě, tak východě, vzdali se všeho, aby mohli život trávit v modlitbách, nebo meditacích v cele 2×2 metry :))
blacksabbath
11. 11. 2021Téměř vše lidské je mi snadné k pochopení......ať ta dlaň prsty tvého srdce svírá teploněžně.....*/**************************
Marcela.K.
11. 11. 2021Anna to nemá snadné.
Ví, že není první a asi ani druhá...no, není už nejmladší a každý máme svoji historii.
Špatně se mi to čte, protože bych jí přála toho na bílém koni, jenže...
Aru, já myslím, že bez lásky je život stejně těžkej jako s láskou - akorát s ní je zábavnější... a někdy možná dokonce i šťastnější... Tedy - to samozřejmě mluvím o tý partnerský. Pokud mluvíme o lásce obecně, pak bez ní život nemá nejmenší cenu.
Přeju ti nečekaně romantickej konec týdne! Pá a.
Prosecký, jak ty to děláš? Stačí dvě tvý věty a připadám si jak Virginie Woolfová :) Moc děkuju. Velmi ráda jsem tě tu zas jednou viděla. Měj se nepředstavitelně krásně, pá a.
Gábi, geniální to asi není - ale velmi výstižné ano. Anna je stále připravena propustit, opustit i odpustit... Měj geniální den, pá a.
Jak ty to, Annnie, děláš? Vlastně nám nic konrétního neřekneš a přesto vzbudíš tolik představ .... Tip.
bez lásky je prostě život snažší, člověk holt nemůže být romantikem do 290 :))
Jak ty to, Annnie, děláš? Vlastně nám nic konrétního neřekneš a přesto vzbudíš tolik představ .... Tip.
pr - opouští - geniálne*
Parádní podpeřinový rozhovor a výsledek taky stojí za to! Intimita šeptání, lidké teplo, komunikace... to všechno tam je a je to dobře nejen pro báseň.
Vztyčuji prst svého čtenářského srdce. Ne, není to obávaný prostředníček, jedná se pochopitelně o palec. (a přidávám lehce kanafasový smajlík)
Morticia Adams
11. 11. 2021Prsty mého srdce v tvé dlani. <3