Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozitívna
Autor
gabi tá istá
v covid inštrukciách píšu
17 názorů
Taky bych ráda vnímala svět jako smršť působivých detailů, z nichž všechny, úplně všechny, jsou důležité. Tip.
Evženie Brambůrková
29. 11. 2021Tak to jsem přehlédla, ale povedlo se jí to velmi. Mně taky nic nebylo. :-)
gabi tá istá
28. 11. 2021Evženie, ona je pozitívna na covid, nemá žiadne príznaky,keďže je zaočkovaná, ale 10 dní musí byť v karanténe, preto má toľko času na písanie
Evženie Brambůrková
28. 11. 2021Pokud je člověk zdravý, měl by normálně žít. Opatrnost neškodí a větší vzdálenost od lidí je vlastně super. :-)))
Abakus, teším sa, že si si pochutila
Kočkodan, už desať rokov ma žerieš? vážim si
annnie, to teda je, má môj obdiv
Na tvoje už deset let ne, ale ani na text tvé dcerky jsem dnes nehodil bobek. (úsměv lehce podobný tomu, který má Herman)
ako mestské dieťa zo zrušeného podhradia si to vychutnávam a vyťahujem kozie bobky...
gabi tá istá
28. 11. 2021srdečná vďaka v mene moje prvorodenej, keby vie, že som to tu vycapila...psssst, neprezraďte ma! :)
gabi tá istá
28. 11. 2021doplnila som inštrukcie do prologu
nezobrazí se gabi a když chceš otevřít v jiném okně objeví se - Neplacený, důvěrný a zabezpečený e-mail
gabi tá istá
28. 11. 2021nie sú to fotky, sú tam symboly inštrukcií, mne sa zobrazujú
keby ona mala čas na písanie, to by boli iné príbehy, možno raz...
Měly být i fotečky? Bohužel je nevidím...
Od dcery bych si na Písmáku ráda něco četla častěji... má dobrý smysl pro humor.
:)čo môžeme čakať od vetrom, mrazom, dažďom ošľahanej horalky, farmárky, len "salámové" zvládanie toho, čo iných zloží nemohúcich do postele...
kozy dokážu zázraky, príroda a láska ani nevravím...
odkaz Jarkovi - najskôr sa niečo strká do úst, až potom do zadku:) (napr. jedlo potom vyjde samé)
PS:Ty si rodila doma???