Je to milé, po čase, takové zralejší, srovnáno máš asi více, jasněji... místo, kde to nechceme mít zdupaný, tak našlapuju opatrně a úsměv k tomu..
moc pěkná reminiscence, Bacile...
moc...
tip
To je tak hezoučké...a smutné :o( T***
Nene, tam něco hrálo, slyšela jsem to, když jsem přišla! :)
Teplo
Vůně
Pastelové barvy i zvuky
a
Zhmotněný moment, v němž jsou nejprostší věci navěky nevyčíslitelně vzácné...
A teď už ticho a ~*~
No jo, ticho, to se ozvalo hned nad Tebou, Yezíí :-))
**************velmi osobní výběr, první polovinu básně jako bych sám napsal, a to Pedro!!! :-)
... a já měl vždycky pocit, že nejkrásnějc voněj Urxovy závody
tíl
Krásně to voní.
Petulí, díky za aví..
Lidi, mám Vás rád... a Petulo, díky, tak krásnou reakci si to nezasloužilo... Myslím, že když tak by čestná předseda měla být Petula :-))
Dobrý, člověka to chytne za srdce, jsem sice o kousek mladší, ale to dětství na mě dýchlo tak jako tak :-))
Díky
Zašlej šuplík mýho dětství se hrkavě pootevřel... jsou vůně, který fakt nestárnou a my díky nim taky ne. :) Aspoň pro tuhle chvilku. Díky. *
Hezká vzpomínka, Bacile. Jo na dětství budeme vzpomínat asi pořád.
hmmmm....tak mne to taky uvedlo....člověk by se občas i vracel. Jde mi to někdy ve snu. Nevím proč, ale některý vzpomínky mne spíš rozbrečej než rozesmějou, i když jsou třeba veselý.
jůůůůůů.....jaro píšehezké básničky skrze bacíka :o)***
hezké, a moc tomu nechybí k existenciální výpovědi
takhle jen TIP
Jej,krásně napsané vzpomínkové obrázky...dýchají:)
Můj upřímný t*
Dychaji, skoro to vidim. Moc mile - skoro skacelovske?
Celé takové neviňounké. :-)
Krásné vzpomínky!
ale deza mi nikdy vonět nebude!
Pampeliškový med, taky jsem na něj sbírala pampelišky... 100...200...
Díky za dojmy, lidinkové... jsem rád, že to ve Vás něco vyvolalo... ať už to bylo cokoli.
Hepčík!
Je to moc křehké Bací... nojo, kžadej máme v sobě kousek srdce pětiletýho kluka ;o)
Děkuju
m.
člověče, ty jsi mne vtáhnul do mého dětství ani jsem nevěděl jak, těch třicet let kolem mne zahuželo jako rychlík a všechno bylo zpátky... jak jsi to sakra udělal??????
Proklí, ale já tehdy, před těmi osmadvaceti lety, byt pětiletej kluk :o))
Carodeji: asi máme společné dětství ;o)))
Zapomněl jsem Ti za to říci: DĚKUJU!!!
Tak to jsem nečekala...
Hezké a opravdové. Všímáš si a vždy jsi si všímal.
Děkuji! Píšeš to svou vzpomínkou silně a obecně jakoby za mnohá další odplynulá dětství, ta co žili naši staří, ta naše i ta budoucí.
Nostalgické – takové já ráda...
░▒▓~_~▓▒░
«*»
Jo, ještě aví...
|||-_-|||
Stárnou ti vzpomínky...hezké...Tip
Bacile, jako bych viděla kraj Tvého dětství, Tvou mladou maminku a moudrou babinku ........
B.G.to je nam ale houby platné, že stárneme všichni .-))*
B.G.ten klub není vůbec špatný nápad .-)))