Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnídaně
Autor
Thea v tramvaji
Přešlapuju
mezi pokorou a egem.
Na plotně vajíčka
-slíbila jsem ti “na hniličku”,
ale stejně se do toho neumím
trefit.
Omlouvám se.
Žití se mnou
je balanc
mezi stavem “natvrdo”
a “naměkko”.
33 názorů
Evženie Brambůrková
01. 02. 2022Horší je to s těmi natvrdlými.
Kamamuro, to si musí poznat podle svého dojmu každý sám. Přesvědčí/nepřesvědčí. Je to prosté.
Thea v tramvaji
01. 02. 2022Zboro - děkuju!
PavelK - změna pohlaví v tomto případě mění úplně všechno. Ale uuuuuplně všechno :)))
Thea v tramvaji
01. 02. 2022Luzz - ano, krajní polohy :))) Já se bavím sama sebou a asi to není vtipné pro všechny. Každoádně díky za pozornost a že jsi po mně nehodila vajíčkem :)
Thea v tramvaji
01. 02. 2022Díky moc všem, kdo jste se stavili a komu nevadilo mé kuchařské "umění" :)))
Kdo ego i pokoru najednou hostí,
mívá co dělat, aby nepukl zlostí.
Já věru nemám tak velký byt,
takže si musím vystačit
s jediným hostem - upřímností!
Nechtějme vše dokonalé, život by se zatavil. K první větě, kdybys řekla JÁ jsem pokorná, byla by to stejně demonstrace ega. V podání ženy se v tom dá vyčíst sebeironie, buď jsem natvrdlá, nebo naměko. Pobavila mne představa, že by autor byl muž.
není to úplně špatnej nápad, to hledání rovnováhy v kdečem, i když osobně tyto kuchyňský/jídelní básně moc neprožívám (můj problém) - ale celkově mi text připadne jen jako prosté přirovnání, konstatování... s přílišným důrazem na ty krajní polohy.
Z vajec Thei v tramvaji
se mi až dech zatají,
já fakt nechci, diblíčku,
konzistenci hniličku,
vař je déle chviličku,
jinak budou, tvore drahý,
ty tam naše dobré vztahy. ;-)
Celý život su natvrdlý.
A tak vajca jedině na tvrdo.
Ale!
Znám recept jak sa dělá kočka na hniličku!
Thea v tramvaji
30. 01. 2022Janina6 - a to je přesně ono! Tenhle stav vajíček u mne vzniká úplnou náhodou :) V sobotu byly na tvrdo....
Thea v tramvaji
30. 01. 2022Annnie - když dělám sama sobě, tak taky míchaný! S cibulkou a kmínem... aaaach ;)
Thea v tramvaji
30. 01. 2022Goro - díky :) Opravuju...
...ale nám to vždy povíš poměrně "natvrdo" v básních, a toho /nejen/ si u tebe cením, Theo.
...
Žítí - žitíThea v tramvaji
30. 01. 2022Norsko - máš pravdu. Očekávala jsem trochu jinou reakci, ale nevadí. Tahle je fajn. Opět neposílám avízo :)
Nemohla jsi vědět, co řeknu. Kam posunu náš oboustranně ladný rozhovor
Thea v tramvaji
30. 01. 2022Nami díky!
Thea v tramvaji
30. 01. 2022Norsko - věděla jsem, že se ozveš ;)