Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKarlův most ve středu ráno
Autor
annnie
Karlův most ve středu ráno Praha, středa 18.5.2022
Na šedém kameni
šedočerná kavka
a všude kolem modrozlatý den
50 názorů
Markel, to je přesný: tenhle Franz mi tam šaškoval před foťákem :)
Díky, měj veselej den a.
Benetko benetkovatej, cos to zase vyved!?!
Ach jo s tebou. Jsem ráda, že ses dobelhal aspoň na Karlův most :)
Díky. Měj suchej den :), Pá a.
já kavky miluju, jsou inteligentní, kradou holubům kousky rohlíků přímo od zobáku, šaškují na náměstí, máme jich v Jihlavě hodně. Povídám si s nima, někdy i nahlas, lidi se otáčejí, ale co.. Koukají na mne, myslím kavky, jako by mi rozuměly. Dávám *** :-))
Anničko malinová.......................................................................................
Bačkovský, děkuju. Kavky se mi hrozně líběj, taky bych si hned nějakou ochočila. Měj dnes taky modrozlato a.
Jako kluk jsem měl ochočenou kavku. Byla skvělá. Báseň mi ji připomněla. Dobrá miniatura s náladou Modrozlatého dne. *
Sluko, vidím, že budu muset kavky pozorovat líp, díky za inspiraci! Přeju krásnej večer, díky a.
Marcela.K.
20. 05. 2022To jen sedím na terase a čučím k sousedům :-)))
Marcela.K.
20. 05. 2022
Karlova zahrada v pátek odpoledne
ze špice třešně
nahlíží do ložnice
zlodějka straka
dievča z lesa
20. 05. 2022krásne ... rovnovážne***
Jj ale my byli rádi, že konečně prší :-)
Marcelko, děkuju. U vás pršelo?????? Já myslela, že v tý chvíli zářilo slunce na celým světě... :)
Marcela.K.
20. 05. 2022Nezvykle málo slov ;-) I s nimi se dá namalovat hezký obrázek. U nás pršelo.
Cassy, :) :) :)... a Bohuslav Martinů se taky chechtá...
Díky, měj veselej den a.
Je to tak, ti ptáci tak nějak rozlévají to hemžení směrem k řece. Sedají po kamenech i hlavách soch. A ta zlatá ve vodě se pojí se střechou Národního divadla, alespoň já to tak mám.
Pěkné..a u nás? Čtvrteční odpoledne v atriu:
děti zpěvem otevírají studánky / dospělí nožem pivo :-)
Evženie Brambůrková
19. 05. 2022Středeční ráno u nás - dvě kavky si hrají v pískovišti.
Inexi, bezbřehá kavka??? Ne, pochopeno... :) :) :) Díky, pěkná další kavkárna!
Měj krásnej večer a.
Snakeu, to je pěkný! Kavky se mi líběj čím dál tím víc...
Díky, měj slunečnej den a.
Abakus, no vy jste mi tu s alešem partička! Zmijí hnízdo! Já vám dám, uličníci! Příště napíšu poému :)
Franz se jen potutelně usmívá do peříček a most stojí a nohama se šplouchá ve vodě. Ó ten se má... A ty se taky měj, pá a.
Annie mám spústu kontaktov na naše nefungujúce zdravotníctvo/ešte stále dobovoľníčím/. Skracuješ sa, si si istá, že si o.k.? Čo na to vraví kavka a most?
Kočkodane, v postmoderním světě je možný cokoli... :) A tak se setkají Franz (soukromně jsem si ho pojmenovala) se Švédy, a svět se nezahubí, a točí se dál, a je krásně... Ach!
Díky, opičáku! Měj se modrozlatě a.
Bixley, Alegno, Čudlo, čau parto! A díky! Ráda vás vidím na procházce v mým světě :)!
aleš-novák
19. 05. 2022podezřele krátké...:o)
Krása! Moc hezký obrázek ptáka, kamenného mostu a slunce. Vidím ty barvy.
Taky miluji mosty zalité sluncem, a s lahví vína chodit od kostky k kostce. Ale hříčka chce svý
Goro! Ona tam byla už před dvěma lety??? :)
Tak proto byla tak suverénní, že mě pustila k sobě na tři centimetry a zapózovala mi do objektivu! Je to zřejmě starousedlík.
Díky, (s)měj se a.
Výstižné... aspoň jak si K. most pamatuji ze slunného dne přede dvěma roky.