Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAnna, muž a další bytosti
Autor
annnie
Anna, muž a další bytosti Matylda, středa 18.5.2022
Čím víc mi, miláčku,
dáváš svý lásky,
tím víc a víc
(a to tě jistě potěší)
nenápadně
den ode dne
slábne
má touha
po tom nejúžasnějším
ze všech pozemských tvorů,
po tom, který by mi nikdy neublížil
nezradil,
jenž by mě hlídal
a miloval
a hřál
do posledního dechu
O.k., psa nechceš,
a mně to kupodivu
pozvolna přestává vadit
Zbývá tu ovšem otázka,
můj milý,
co uděláme s mou touhou
po zrzavým kocourovi
64 názorů
Morticia Adams
30. 10. 2022Mñau!
Kaji, díky za podnětný podnět :), ale bohužel: Já Chci Zrzavýho Kocoura!!! :) :) :) A chci a chci a chci :) :) :)
Měj se vesele, Pá a.
pes, kocour, další možnost je třeba společné podnikání (vše jako společný projekt). :-)
Láskyplné, citlivé. Přečetl jsem, navzdory tomu, že touhy jsou neukojitelné nymfomanky, které nám občas způsobují takové psychické i fyzické peklíčko na Zemi. Snad vyjde ten zrzavý kocour...
ATANASi, pes sice zřejmě nebude, ale stejně mi to nedá: proč zrovna Tom Sawyer???
Díky, měj hezkej den a.
Abakus, pustě ti závidím!!!!!!!!! Pohlaď ji za mne a mějte se obě krásně, díky, pá a.
s podobným humorem jsem se u Tebe už setkal, ten pes by se měl jmenovat Tom Sawyer...
Ahoj Annie, potešilo pobavilo - ako prvá vec potom, čo mi odišiel počítač. Mám ryšavú mačku, netrhala som sa o to mať ju, je to skôr pes než mačka. Z mačky má fúzy a tvar tela, povahou a vernosťou je to pes.
Evženie, no nevím, nevím... Těší mě tvá důvěra, ale já si moc jistá nejsem... Chce to čas a nevím, jestli ho ještě tolik mám :)
Měj krásný dny i noci!!! Pá a.
Zeanddrichu, díky za podporu! Pokusím se...
Přeju krásnej večer a novej tejden a.
Evženie Brambůrková
24. 07. 2022Však ty to dokážeš. Vsadím si na tebe:-)))
Zeanddrich E.
24. 07. 2022Kocourka si prosaď, Anko :) ((ten léčí lidi pouhým svým pobytem :) ))
Sluko, ujišťuju tě, že rozhodně nic nedlužíš!!!
A k obsahu: možná tě zklamu, nic proti erotice, ale kocour je opravdu kocour :)
Měj se fajn, díky a.
Dlouhý vlasy? No, až mi zase bude 12,13,14... pak :-) Doporučuju něco plyšovýho - třeba medvídka ;-)
blacksabbath
23. 07. 2022Třeba projde https://www.justwatch.com/…lmu toho má každý rád:-)))))
Cassy, díky. Ano, to, co je pro jednoho předmětem obrovské touhy, může být pro druhého naprosto nezajímavé. Ale jsou věci, po nichž toužíme bez výjimky všichni... a právě to nás dělá lepšími...
každý si v sobě nese touhu...rozměry se liší člověk od člověka...malá může být velká...a velká zas nepatrná...
LSD: No, mě neobtěžuješ. A ani nevím, co mi to vlastně vyčítáš. Že nejsem permanentně nabroušená jako ty???
Navzdory tvému sbohem: měj se dobře. Pá a.
A ještě úsměv na plnou hubu, že? Ale ty aspoň přiznáš. Už nebudu víckrát obtěžovat, sbohem.
Janino!!! Trochu ti závidím tu důvěru... Tu já bohužel nemám, a vlastně pochybuju, že jsem ji kdy vůbec měla... A nemyslím to zle - nemám takovou důvěru ani v nás ženy, s výjimkou toho, kdy jde o naše děti...
Díky, měj krásnej víkend a.
Hezký vtípek... fakt jsem myslela, že ta úvodní sloka je o chlapovi :-)
Myslíš, že nemusí??? A nepřehryže kabel a nesežere na co přijde a pak neumře??? A neuteče někudy a neumře hladem, pod koly auta nebo mrazem? Nešežere ho venku kočka? To mě začíná zajímat...
A jsou i zrzavý křečci? :)
Tak to byl elegán! O jeho úžasnosti nepochybuju - všichni zrzavý kocouři jsou bezkonkurenčně úžasný... Je to kategorie nad všema kategoriema.
annnie, poznala som úžasného kocúra, nebol síce na polovicu (sfarbený), ale na hrdzavej srsti mal nádhernú veľkú bielu náprsenku
Rem, proboha! Kompromis??? To myslíš půl kocoura??? :)
Díky, měj veselej večer a.
Annnie, proč už to konečně v nějakém dílku nepřiznáš, že ta naprosto největší touha (kterou nic na světě neoslabí) je touha po prošedivělém Kočkodanovi. ;-)
Milane, pavouků máme celkem dost, ale jsou málo přítulný a nevrněj :)
Díky, měj se vesele a.
Benetko, všechny kočky jsou krásný. Ovšem nad nima všema jako král se tyčí Annin Hypotetický Zrzavý Kocour :)
Díky, měj se krásně a.
A toš... Každý máme ty svý touhy že? Kočička..? Proč ne!? A zrzečka... Jé! Nejvíc se mi líbí ale šedé britky když už. Mně ale stačí i ta moje myška. Téda ona je Džungarácka křečice ale stejně Jí řikám myšičko...
Bixley, vidím, žes správně pochopila. Kocour či nekocour, to je to, oč tu běží :) Díky, užívej léto a.
Jamardi, sama jsem zvědavá. My si (s kocourem) počkáme :) ....
Díky, měj se fajn a.
8hanko, díky, že to sleduješ a uvádíš na pravou míru! :) Přeju krásné dny a.
Marcelko, proboha, nechtěla by sis radši nechat narůst dlouhý vlasy? :) :) :) Nejlíp až na paty :) Díky, (s)měj se a.
Dievča, je to tak. Však já nefňukám, jen se sobě trochu pousmívám...
Díky, měj pestrofarebný den a.
Gabi, to je nápad! Otázka ovšem zní, zda v celém světě existuje tolik lásky, která by vyvážila anninu zrzokocourovou úchylku :)
Díky, maj sa! a.
Utgarde, díky za podnět! Na oplátku: kdyby ses náhodou nudil, kup si medvídka mývala :)
Marcela.K.
22. 07. 2022Ať si anna nezahrává, nebo ji doškrábe ten biely ;-)
Marceláááá, nie všetko,čo počuješ u kaderníčky je všeobecná na všetky kocúry sa vzťahujúca pravda:)
Marcela.K.
22. 07. 2022Neblázni, ho vykastruješ a zdochne ;-))
Biskup z Bath a Wells
22. 07. 2022roztomilé... ;-)
dievča z lesa
22. 07. 2022život bez psíka, život so psíkom ...
obidva môžu byť láskavé
keď je otázka túžby pestrofarebná, možno sa to pestrofarebne vyvinie***
gabi tá istá
22. 07. 2022ešte viac lásky? můj drahý dej mi víííc, můj drahý dej mi vííííc,můj drahý dej mi víc své lásky ahuuuu :) a bude po kocúrovi :)