Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVratké obrazy
Autor
Alenakar
22. 10. 2022
Čerň oraniště, okr ořešáků
a řeřavění dohořelých svíd...
Mží na strašáka v promáčeném saku,
na pocestného taky bude mžít,
když úvozem se plouží po kamení
a hledá krásu vratkých obrazů:
žluť ze včerejška dnes už tady není,
jen holé křoví trčí ze srázu,
na trnkách straky, které kradou zlato...
Vtom závan větru! - Hájem vidíš dál
a sprška listí zasypává bláto
i zmoklý kříž, co stojí opodál,
pak scenerie před očima mizí
a víc než mlhu den ti nenabízí....
22 názorů
Anasi,
přispěj svou troškou do místní mlýnice(zveřejňuj svá dílka v hlavním seznamu děl) a možná se nějaký ten dialog rozvine. Já vedu dialogy s jistými lidmi i několik týdnů...
Morticia Adams
30. 10. 2022Miluju podzim!
trojorte,
dnes ráno u nás byla zatím nejhutší mlha za celý letošní podzim. Váhala jsem, zda si nepřibalit do kalelky křížek a nedržet jej při chůzi mlhou před sebou v ruce. Kdo ví, co se v té mlze může skrývat. Apage Satanas!
guy,
díky za típek. Pánbu nás letos připravil o září (aspoň u nás ve Vyhnálově pršelo skoro kazdý den), ale vynahradil nám to říjnem. Současný týden je "boží".
Anasi,
dík za pěknou parodii. I moje básnička je ve skutečnosti parodie. Paroduji sebe samu. Neberu se moc vážně.
blackie,
podzim je starý fintil, co má rád "klasické" verše.
Alegno,
je to takové příliš archaické... Podzim mě svádí k tomu, že chci psát jako autorka z 19.stol.
blacksabbath
26. 10. 2022takové psí počasí a jak krásně o něm napsáno*/**************
Jamardi,
právě teď je u nás na Moravě přesně takové počasí, jaké básnička popisuje: mrholení a temné pošmourno.
Markel,
v sobotu jsem byla na fotografické vycházce. Foťák jsem musela nosit pod pláštěnkou. Krajina se teď mění spíš hodinu po hodině než den po dni a tuto sobotu už možná budu fotit docela jiné scenérie.
Evženie Brambůrková
24. 10. 2022Podzim musíš mít v srdci, v mysli a v očích. Pak je pro radost.