Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seByl to víc než přítel můj
Autor
8hanka
12 názorů
všetkým ďakujem za pristavenie sa, prečítanie, pridanie svojich myšlienok...
čím som staršia, tým viac si uvedomujem koľko pekného som mala možnosť zažiť, čo všetko ma formovalo, kto ma učil počúvať hudbu, čítať knihy, pozorovať dianie v prírode...brala som to ako samozrejmosť ...a niektorým sa už nedá ani poďakovať...
blacksabbath
10. 01. 2023patril do môjho života, aj vďaka nemu som mala krásne detstvo, mladosť, jeho odchodom odišiel ďalší kúsok môjho sveta.....děkuji za podělení se
Květoň Zahájský
10. 01. 2023Smrt každého dobrého člověka je předčasná.
Název nedával tušit nic dobrého. No to “nic” je trochu zavádějící – vždyť je pěkně napsaný text vzpomínkou na vztah k dobrému člověku.
Přátelství je v životě důležité... a na odchod nejlepších přátel nejsme připraveni. Díky za vyprávění...
Ďakujem vám...dlho mi trvalo, kým som to v sebe spracovala, človek nemusí byť príbuzný, aby sa nám navždy vryl do srdca...
Někteří lidé nám jsou hodně blízcí a máme je rádi. Mé babičce se též objevila rakovina, když dědeček zemřel na mrtvici, ale v jejím případě se to podařilo vyléčit.
Přeji hodně sil!