moc se mi to líbilo a dávám TIP
Tak tahle se mi líbí moc.Přestože nemám Tvé životní zkušenosti,najdu v tom i kkus svého příběhu....
*t
Nostalgicky se vracím k tomuto dílku. Bylo totiž první, které jsem na Písmákovi četl, ještě jako anonym (viz. anonymní kritiky výše) a bylo zároveň dílkem, které mě přimělo se přihlásit do Písmáka. No vida a už jsem tu rok a půl.:-)) Hodně zdaru, severko, dlouho jsi tu už, koukám, nebyla.
Jsem rada, ze se libi...Dik
tohle mi připomíná moje dílka...myslím že si počtu
*
Navzdy_Tvuj: ja tvoje urcite taky. Jsi "blesko-ctenar" jak vidim :-)
Diky.
Kapr: jo, rekla bych, ze laska je podstata zivota. Diky za cteni.
WiruZ: dokonalost by nebylo ono. Takove to byt sobe vlastni, ale ORIGINALNI, kracet si svym tempem (v mezich moznosti), dovolit totez tem ostatnim....(zij a nech zit) ...teorite jsou dobre, a na realite musime neustale pracovat...
Diky za stale navstevy mych versu...:-)
WiruZ: daleko lepsi precitliveli nez bezcitni. Premyslim, co se takovym necitlivkam asi prohani hlavou: jestli si to tam pekne rovnaji do skatulek, ty city, aby neunikly, a pak je treba, dejme tomu, zasadruji? a navenek ledove "vyrovnane" chovani?
Fujtajbl...
Anonym11: Jsem s tebou zajedno: clovek se muze bicovat jen do urcite miry - kdyby se to prehnalo, tak by to zanechalo jen bolest (fyzicko-dusevni) a nasledovaly by nepekne jizvy (dusevni).
Az doted jsem povazovala status quo za negativni, ale souhlasim, ze pro status quo ktery popisujes ty, bych s radosti pripravila zahonek kam bych si ho zasadila, podlevala bych ho, osetrovala, a obdivovala bych se mu....
A ted uz jen na zaver: ...nenavist?....snad ani neee.... tam mi tam nejak nesedne....
Znám pár takových - někdy to s nimi jde a někdy ne. Ale zase na druhou stranu jít z extrému do extrému, myslím, že není dobrý ani jedno - být takovej ten na očích černý brejle drsně řečené ahoj a víc nic. A nebo až moc být přecitlivělý. Tak někde mezi tím je pravda. Nikdo nejsme však dokonalej, že?
Dekuji, WiruZ. :-)))
Konecne nekonecne. Nebo, nekonecne konecne.
Nektere veci (i kdyz prijde otupeni) nikdy neprestanou bolet. Az prijde to nekonecne konecne....
Vřele souhlasím s bolestí doprovázející celičký náš život. Taktéž vím co to znamená. Bohužel jsem moc přecitlivělý takže mě každá kravina dokáže vykolejit, ale co sám se s tím musím vypořádat a servat. kupředu do konečně nekonečného života plného konečných událostí, bez kterých bychom byli jaksi na tomto světě ochuzeni.
Jo, jo každý jsme to zažil. Tak krásné, v tu chvíli nekonečné a nakonec až moc konečné. Tak bolí. Snažit se zapomenout. Hergot už zase píšu bez souvislostí. Jednu souvislost bych tu měl takovou malou tipujicí*
Klaun: nekdy k nesneseni, jindy zase vitane; potkavani a louceni mohou nekdy byt tou "injekci" potrebnou k znovu-objevovani...
olivierek: ja taky, nekdy casto...
Anonym75: navratis-li se sem:
vztah plny vasne, ktera cloveka nici...souhlasim, ale co kdyz ta vasen je ZIVOT? co kdyz je lepsi mit vasen ktera nici, ktere se nemuzes vzdat (a obcasna shledani/louceni) nez nic, nez "status quo"?
zajimave.....
Dekuji - za sdileni "meho osudu" se mnou...:-)
Uff, to je teda osud. Mám chuť změnit dráhy nebeských těles :-)
Nadherne popsanej osud...
jako v zivote...
potkavani a louceni je vecne...
Dekuji, ShadowDancer. Dusicka zaplesa, kdyz se to co se libi mne libi i druhym.....
Abych řekl pravdu, tak už je mi celkem trapné ti neustále připisovat tipy.... Ale vážně musím.... :-)))
hezke, nejak jsem prehledl..T
You both made my day. Jsem rada, ze se libi.
Tak tohle bez zaváhání tipuji. A už jsi v mých Oblíbených.
Albireo, dekuji. Hreje to u srdicka - a neni to jen proto, ze venku je letni vedro :-)