Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTohle nedokazu...
15. 06. 2002
18
0
2354
Autor
Bluie
Tohle nedokážu...
Být úplně nahá, svléci kůži
- tu duševní, ta mě teď tíží.
Stát sama k sobě zpříma čelem,
nebát se myšlenek svých - šelem
- které nenechají duši mé klid.
Svou vlastní hlavu do dlaní si vzít.
přiznat si chyby, nesprávné touhy,
které po čas už docela dlouhý
průvodcem se rozhodly mi být.
Mám strach...
...se sobě postavit!!!
Černá_víla
17. 07. 2004Rising_Star
05. 05. 2003
Řeknu to jednoduše:maximálně mě to vzalo,je to osobní,upřímný a vystihuje to i moje pocity.Tip!
V každém z nás sídlí
několik lidí
nebojuj s nimi
zkus je skamarádit
každý z nich jsi TY
když se ti to povede
bude se ti dařit mnohem líp.
A za ten tvůj pokus vyznat se v sobě
dává BARBAR tip!
no, tak ti nevim, ale mam pocit, ze tohle nedokaze asi nikdo - az na tech par (ne)stastnych jedincu..
Přeji Ti, ať ten strach překonáš a v souboji zvítězíš. K tomu Ti dopomáhej - tip.
Tééééééda ... tím jsi mne dostala
jak dlouho to trvalo (ne napsání, ale ten duševní pochod)?
Já tím procházím asi tak 7x týdně ..
tipík
:-)
to: Clovicko.... no, abych pravdu rekla, tak ani nevim... ten pocit tu byl uz tak dlouho, ze jsem ho potrebovala napsat...abych to specifikovala a pak s tim mohla neco delat...
preju, abys co nejdriv zvladnul to, o cem ta basnicka je...
to: Kyl... diky :)
Gastarbajtr
21. 06. 2002Gastarbajtr
20. 06. 2002Gastarbajtr
19. 06. 2002
neboooj, když se někdo moc bojí, nakonec nic tím nevyřeší :o) já se bála mockrát a skorem všeho i upíra na kadibudce..no nesměj se, teď o svaťáku mě s ním nekamarádka strašila...jsem strašpytel..sebe se bojím? nevím...možná trochu...ale ne moc, nic se nemá přehánět..
hele, kvůli té poslední větě snad pozvu Gasta :o)
určitě Tě rozveselí :o)))) ju?
měj se báááájo
Gastarbajtr
17. 06. 2002
Tak tomu říkám skvost !
Přečetl jsem si to třikrát a pokáždé jsem byl víc unešen. Něco takového jsem už opravdu dlouho nečetl.
Máš můj obdiv ( a samozřejmě Tip ) .
Méďucha
tu: Funda... dekuju :) Jsem moc rada, ze se tak libi. :)
to: stumbina... ju... basnicky obecne maji skvelou vypovidaci schopnost... tak preju, aby se Ti povedlo co nejdriv nad timhle vyhrat, jestli s tim bojujes...
to: Miklunka... dekuju :)
to: Jeanne ... vis, chtela bych to umet... bojuju sama se sebou o kazdou pid sebepoznani...