Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Próza měsíce prosinec 2023: vyhlášení výsledků

31. 01. 2024
1
15
271

nominace na leden 2024 posílejte uživateli "Gora" nebo "Próza_měsíce"


15 názorů

K3
před 10 měsíci
Dát tip Gora

To je právě ono. Když body rozdají všichni, tak je zase schytají, alespoň částečně. Je to objektivnější.


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip Gora, 8hanka

Bývalo to zvykem, že se do čtení, komentování i hlasování zapojovali i autoři soutěžních povídek. Vlastně nevím, kdy to přestalo, sama se zapojuju vždycky, i pokud soutěžím. Ale vzpomínàm si, že proběhlo v minulosti pár diskusí o tom, jestli si autor sám " neuškodí", když vlastně rozdá body svým konkurentům... Popravdě mě to nikdy netrápilo, beru to pořád spíš jako hru než soutěž, ale záleží na každém a nikoho nelze k hlasování nutit.


lastgasp
před 10 měsíci
Dát tip

Správná připomínka.


K3
před 10 měsíci
Dát tip Gora, Janina6

Pro zvýšení kvality soutěže by bylo pochopitelně nejlepší, kdyby hlasovali všichni soutěžící. Je to v jejich nzájmu.


lastgasp
před 10 měsíci
Dát tip

Danny díky za vysvětlení. Já jsem původně chtěl do tabulky odkazy dát, ale nefungovalo to.


Danny
před 10 měsíci
Dát tip

jinak lastgasp tabulku dělá v excelu a fotí do obrázku, proklik tímto způsobem nemůže fungovat


Danny
před 10 měsíci
Dát tip

proklik je k dispozici u té druhé upoutávky (nominace, hlasování), otevři si ji v dalším tabu prohlížeče


Ozzozorba
před 10 měsíci
Dát tip

Nešlo by výsledkovou tabulku oživit o PROKLIK NA POVÍDKU? Dík. 


8hanka
před 10 měsíci
Dát tip Alegna, Gora

nie som fanúšik súťaží, no rada čítam a premýšľam nad každým dielom...tieto boli zvlášť podnetné a skvele napísané... gratulujem víťazom, zároveň aj ostatným autorom, kvalitné boli všetky...


K3
před 10 měsíci
Dát tip

Přeji další chuť do psaní.


Gratulace všem.


Urk'nahk'ku
před 10 měsíci
Dát tip K3

Děkuji za nominaci. Bylo to vzrušující. 


Alegna
před 10 měsíci
Dát tip

Taky se přidávám s gratulací vítězům a všem díky za kvalitní čtení 


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip

Gratuluji vítězům.


Gora
před 10 měsíci
Dát tip Alegna, Biskup z Bath a Wells, K3, 8hanka

Gratuluji Edvinovi, lastgaspovi a Zavelovi k místům na stupních vítězů! Konkurence byla velká, a tak díky všem, v neposlední řadě Přemkovi a Dannymu za tuto tabulku. V soutěži se objevují se svými díly noví prozaici, což je prima.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru