Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOčista
Výběr: Bix, Naso
21. 06. 2002
25
0
4238
Autor
tanganika
zjazvené telo
pohladkám
žiletkou
zbavím ho
nerovností
a
anomálií
. . .
nech
sa ľahko
kĺže
davom
Nicollette
11. 02. 2005
Nech sa hľadko klže davom? to je skutočne duchaplné!!!!!!!!
Ale nie, nech sa neklže, nech ostane vždy samým sebou....od davu...Skvelá báseň! Hermann tip
Tú žiletku by som upustila, niekedy je to až príliš bolestivé .. i keď niekedy "teraz" je lepšie ako "nikdy" .. :-) ..
co si skusil??? oholit sa? ..mas pravdu, nefunguje, to je iba ironia...
este dosam ze mi to pripomenulo Bez Ladu A Skladu a ix sqelu piesen "odtnite mu hlavu/nech nevytrca z davu/nepotrebujeme takych ozembuxov/nex si ju nosi pod pazuchou", super aj si to hned pustim :) pa ps.typ uz bol ale neda sa este??? teda tanganika pre teba!!!
aleš-novák
01. 07. 2002
ja dakujem za postreh a kritiku. si ma moc potesil.
ale co tak oholit si hlavu??? to by sme sa tak laho neklzali, prave naopak...mozno to skusim...Pen-pridas sa???
mas sice pravdu v tom, ze je lahsie zapadnut a nelisit sa. Ale fakt je to to co naozaj chceš??
Lyryk, Zly-dakujem za precitanie.
Magician-to nie je o mne, ved ma poznas, no nie. VODNAR! parodia na splocnost.
proplout, minout, proklouznout, a doma konečně sama
vzpomínat na přemýtače ...
krása :-))
doufám, že jsem to pochopil...
Super atmosferou i zdanlive faktickym vyjadrenim... uplne mi nabehla husi kuze !***
gabriel-chvalabohu, viem, ze to da vela prace!!!
Bix-ani ja nie, iba velke dik!
Amanda-Ď!
Už sis někdy holila bardu?
Ještě že si neholím nohy
To by bylo chlupů. :-)
vsetkym vam velmi dakujem, dost som o tom konci premyslala a tak som sa rozhodla ho zmenit a som rada!
rybabezparku-naozaj to nie je o samovrazde, ale o dave a o spolocnosti. prisposobit sa, aby si sa laho mohla klzat!
MCMLIII-ja som sice mlada, ale cestina pre mna nie je problem, som tomu rada!
Gastarbajtr
22. 06. 2002
ak umelecky, tak nerozumiem
a ak obsahovo,
tak toto
je iba moj vysmech
a
ironia.
dost nerozumiem
ved ja som si
iba chcela
oholit nohy
nic viac a nic menej
Rozumiem. Ale myslím, že prológ je tam zbytočne; čitateľ si to vyloží po svojom. :o)
Tipík.
Zevraj oholit nohy:))))))))))))))) Ta to bolo dobre... A inac, preco mas zjazvene nohy?Kto ta bije? :)))
Pekny den
ani nie, netreba tam hladat samovrazdu, nie!!! nikdy! ale nieco ine. dik za precitanie.
este ze tak ten zaver...t*
joj, to vies, ze sa lahko bude klzat...treba zapadnut a vsetkych ocarit...
rybabezparku
21. 06. 2002
tak tohle je nejlepsi co jsem si od tebe nechal libit:-) moc košér:-)
***********
Petr_Palkowski
21. 06. 2002
Zda sa mi, ze ked som tuto basen citala cez den, bol tam iny koniec....tak som nad tym premyslala a teraz vidim, ze je to lepsie :-)))) Dobre si urobila, ze si to zmenila. Veru, treba sa obrusit a aj otukat, aby sme sa lepsie prebijali zivotom.....t*****
PS: MCMLIII - som rada, ze patrim ku generacii, ktora rozumie cestine :-))))