Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDýmka
24. 06. 2002
12
0
3775
Autor
Marco
Kouřová clona
plazící se
jak réva vinná
do obrazců hojnosti.
dřevo ohlazené,
uhlíky do ruda
z popela v popel uhnětené
obláčky dýmu kouzlí.
Hezký a inspirující, já musím zapálit maximálně krátké cigarilo, neboli poindicku beedesko..... :ů)
to je vážně moc pěkně napsaný... jde z toho teploučko a voňavoučko... mmmm *
ač jinak nekuřák, ta dýmka má hodně co do sebe a myslím, ža až dneska příjdu z rachoty, tak ji nacpu a zapálím :-))
--- Damik aj vy ostatní milovníci kouřovějch signálů:
díks za čtení ... a jasně naprav .... dýmové obláčky a nezaměnitelná chuť .... to člověk ničím nenahradí ... dokonce mně v těch dýmových obrazcích napadaj lepší - GENIÁLNÍ myšlenky něž ... nooo, myslím takovou tu onu místnost °-)))))
Hej dýme dýmej z dýmky mezi snílky....
Jó kluci to by bylo bájo pod tím nebem, tak ať si najdete to místečko,tu pohodu:-)))))
Krel, to jsi ještě nedodal, že ministr zdravotnictví varuje...!:-))
Marco, ač zarputilá bojovnice proti kouření,:-) jediné co mi zavoní
a beru to téměř jako umělecký směr, je právě dýmka. A tohle je milé i zdařile rozjímání.:-) Ať Ti stále voní, já to s tím ministrem nějak urovnám.:-))
Krel > možná to chce zajít ke kamarádovi, či ve dne na zahrádku..., ;-)) ...,
... tak jo Polárko... dýmka si to zaslouží... :))))))))
a co Písmáčí kamarádi,... nevím, jak se tu pohybuješ... ? :)
... ani žel bohu zahrádku nemám... :-((
... tak přeju nějaké soukromé místečko... °), třeba i pod těma hvězdama a táboráku
jj...ale doma nemůžu to by mi drahá polovička dala, až někde na trampu pod hvězdama u táboráku:-)))
rozumím... :), nakonec pod hvězdnou oblohou to není špatný, ale přece jen... trošku to rozptyluje... v pozorování kouřových obrazců a obrazů dýmky :-)) °°
jj..svatá pravda..ale když na Tebe někdo křičí že to tady strašně smrdí a bude od toho cejtit nábytek:-)))
jasně - Čaroději to byl dárek klubu - napsáno a ihned posláno včera po půlnoci... ;-))) ... díks
Krel - to pořád můžeš napravit, najdi dýmku... nacpi... a...:-)))
Carodej - byl jsem v oblouznění...bylo to ještě chvilku před půlnocí... ;)))))