Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAkrostich témeř SVATOJÁNSKÝ
26. 06. 2002
19
0
2463
Autor
Polárka
Jen jedno přání pro Tebe mám
Aby Tvůj život byl ozvěnou
Navracející vždy jen to dobré...
Díky za ocenění.:-) Už se zde moc nepohybuji a tak reaguji velmi opožděně.
To je teda krásný.Víš stručné básně nevedu a nemam rada,ale tohle je pěkný*
Wiki,:-) na počátku... bylo jistě slovo a jen jeden Jan.:-) Dostal mé přání e-mailem a nevím proč, měla jsem pocit, že velkým dárkem bude zveřejnění zde. A protože mě na Písmáka přivedl,
svou myšlenku jsem zhmotnila v písemný čin.:-)
Máš pravdu to ECHO se nám vrací spravedlivě a to i v okamžicích... kterým třeba ještě plně nerozumíme...
Děkuji za milou reakci.:-)
Polárko :-) tohle je ale nádhera.....takové přání k svátku dostat......museli mít radost všichni janové :-)
ale život jako ozvěna nebývá zrovna selektivní , vrací spravedlivě..
chtěl bych se jmenovat Jan ...... :) tomu říkám pane kousek krásné a čisťoučké tipik
nádherný akrostich! :)) asi dám vědět bráchovi :)) ***
Když bych zůstal u významu, pak každý z nás by se měl jmenovat Jan :)
...aháá, tak z hvězdárny vítr vane...:-))
Kytičko, velmi děkuji za pochvalu.:-)
Kytičko, to je téměř na závist a pak že nejsi lepší člověk...tedy kytka.:-)))
Upřímně dobré* Zkusil bych příště ty první písmena vypíchnout ztučněním!
Tak tohle je zase to nejlepší uvítání mezi snaživci se o něco...:-)) Velmi děkuji a to taky vážně.:-)
Merle: upřimnost je pro mne vším.:-))) Ale zas to nemusíš tak přehánět...:-)
Děkuji všem za milá slůvka.
Merle, tobě děkuji za důstojné mlčení.:-)
JRR: Děkuji, já zas tak pracovitá nejsem, tak to raději ještě promysli.:-)
Albi, já děkuji Tobě. Jsem velmi ráda, že znám Tvou hvězdu i Tvé jméno...:-))