Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHlavní diskuze klubu pražských písmáků
01. 07. 2002
3
0
3601
Autor
Borec
Já mám teď zkouškový období, tak myslím na něco úplně jinýho, ale nějakej sraz bysme udělat mohli.
Jsem přímo od Václaváku:-)
KDO je víc??? :o)))))))
Jdu se začlenovat:-))))
Igor_Indruch
16. 12. 2003
Já teď maturuju, tak na to asi nebudu mít moc času, ale kdybys chtěla, tak bys mohla klidně něco zorganizovat :-)
já taky nejsem přímo z Prahy, ale na Písmák se dostanu jedině v Praze (zvláštní, co:)))?
možná jednou podám žádost o členství
kdybyste pořádali nějaký srázek (něco malého někde v klidu) tak mi pošlete avi
dík
R.
takže zařazujeme jen skvosty?? dobrá, já mám ovšem zvrhlej vkus a hrozí další mé excesy.....jen se těšte:-)))
kategorie "Pražský výtěr" je fajn, ale "Bože odpusť jim, neb nevědí co činí" se mi líbilo víc:-)))
takže mám kam zařazovat sračky....huráá
dík reb:-))
Ten "Pražský výtěr" je fakt skvělej nápad! Jak jsme bez něj mohli až do teď existovat?!
no to nejsem:-))).....bože odpusť mi....sem totiž váhavý střelec a často lehce masochisticky trefuju sám sebe...jen tak..z legrace...
hele rebecco...souhlas...já to jen zkoušel, ale máme tam toho ukrutně málo....hledat a hledat, to ať je heslo naše!!! :-§
no ale dávat sem svoje dílečka neni zas tak špatný...budu si z tebe muset vzít kladný příklad :-§§§
no dooobry, tak jsem teda tady. trochu sem se cukal - přiznávám, ale nakonec proč ne že?...a starouše taky nemam rád, co nějaký jihočeský pivo?!
Mpj: Už jsme asi vymysleli, jaká díla budeme zařazovat do klubu... Zařadíme sem ty který se budou nějak týkat Prahy...
rebecca13: Tak to teda není žádnej problem. Vždyť naše matička stověžatá ná docela dobrý množství hospod, hospůdek atd, ne? ;))))))))))
misak: Tak to jseš na správný adrese :)
Prosim pjeknje, ja sem taky z Prahyyy... Prazak, Pazak, Cajzl, Pepik ... a nestydim se za to:) tak teda nazdaaar:)
rebecca13: Nic proti literárním kavárnám, ale hospoda by byla lepší...
Mpj: Kritérium pro zařazování děl do klubu mě zatím nenapadlo, takže jestli tě něco napadne, tak mi to klidně napiš.
Pražský klub? No konečně!!! ;-)))
Ale jaký tu bude kritérium pro zařazování děl do klubu?
rebecca13: Scházet bysme se vopravdu někdy měli, ale řekl bych asi až tady bude trošku víc členů, ne?
Pražáci, hlašte se!!!!! ;-)