Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKterak se štěstí na domorodýho řidiče parního válce usmálo
10. 07. 2002
20
0
3805
Autor
Aki
Celej život dřu jak mezek
z bot mi kouká palec
kromě chýše vlastním už jen
starej parní válec
Jednou takhle rovnám asfalt
poblíž naší vísky
dřevorubci kus přede mnou
dělaj z lesa třísky
Když tu náhle tři zvířátka
vyběhly mi před kola
rozjetej stroj zkosil je dřív
než Somálce ebola
Před sousedy od tý doby
v hruď se hrdě biji
málokdo má doma na zdi
tapírsérii
sice nemám rád černej humor a drsný věci, ale tady je to omluvitelný kvůli pointě
ty rýmy vísky/třísky a palec/válec jsou skvělý
tapírsérie? Wow, naprosto úžasné... Hm, už jsem s tím chválením skoro trapný, že? No co, nějak to přežiju...
v první sloce kluhá rým, ale to asi víš, tapírsérie je skvělý novotvar...:)))
blbjenka: hele, myslím, že můžeš bejt celkem v klidu, u nás by se to asi stát nemohlo... nebo že by... ale nee, v zoo jsou už všechny chodníčky uválcovaný... ikdyž vlastně... v Praze to po tý vodě asi bude potřeba přejet znovu... radši ho hlídej!!! :o))
a dík... :o)
nápad výborný, zpracování ucházející :))
btw: za matkou mi leze řidič parního válce, budu jim to muset zatrhnout, páč tapírovraha za tatínka nechci :o))
ačkoli třeba není domorodej, třeba se narodil normálně v porodnici... budu to muset nenápadně vysondovat :)
Chachá, takovej vtip jsem už dlouho nečet... nebyls někde na zámku? Jo tam maj vlastně gobelíny... tak asi v galejprérii... no jo, už je ňák moc pozdě.
*
Ostrich: jenom teď o víkendu jsem prolez zámky 4 :o) ale s tím to souvislost nemá, mě takový voloviny napadaj úplně normálně samy od sebe :o)
a díky všem :o)
Teda, Aki,ty tvoje jemný a nenásilný dílka mě vždycky chytnou u srdce- jsem dojat.TIP :o)))
Aki - Ty se jim bráníš lampičkou?:-))
Stejně Tě přeperou....a už aby...na to se přece všichni těšíme:-))
ikarka: včera byl další útok... ale jenom mě pohryzaly, nepřepraly mě úplně :o) ale oni si stejně nedaj pokoj, jenom vyčkávaj, množej se a pak se do mě pustěj někde ze zálohy :o))
Zazz: uch! Tedy to je výrazivo! Že se ani malinko nestydíš dávat lidem na oči něco takového!
Hm...poslední dobou je mi z několika autorů tady moc smutno...
Ehm, Zazzi, nemyslíme pyjovinu? ;o)))))))
Aki, Dabi, nestojí to za slovo ;o))))))
Ale zasmaál jsem se jako čuňačisko ;o)))))))
Díky
...myslím, že zas tak marné to tvé označení za zvířovraha nebylo... jsi normální tapríl... jenže v červenci... kůni.... ale :o))
Falčí, já nechtěl, to byla nehoda, vážně... nemoh jsem tomu zabránit, vyběhli mi přímo pod kola... :o))
Když nás někdo uráží,
nevhodně a s kuráží,
poděkujme za názor,
on si najde nový vzor !
Neklesej Aki na úroveň Zazze,
jednou mu to přijde draze.
Nám se Tvoje dílka líbí,
jsou veselá,nemaj chyby.....:-))))
galagy: ................* :o) díky
zvonková: já netvořím, mě musej ty blbiny napadnout samy od sebe, víš :o)
ikarka: obvykle číhaj pod postelí... jsem si musel pořídit takovou malou lampičku, abych se jich v noci nebál :o)
Monty_Python
10. 07. 2002Astalavista
10. 07. 2002
S takovou pijovinou si muzes tak leda vitrit prdel a ne to davat lidem na oci
copa jsem ti proved, Zazo? já si utírám zadek zásadně lopuchama... připadáš mi jako zakomplexovanej puberťák, kterýmu chybí přavidelnej přísun sexu... najdi si holku, třeba to trochu pomůže... :o)) kdybys mi aspoň řek, co je na tý básničce tak hroznýho, že ji mám použít místo již zmiňovaných lopuchů, ale na to asi nemáš... na takovýhle výkřiky do tmy ti sere pes... :o)
Bulvena: nee, pralesem jsem jezdil přece :o)
Kastel: nějak málo líbaly múzy asi :o)
a jinak... všem díky moc :o)