Je blbost vlastnost za kterou jeji nositel nemuze, nebo by se mel snazit s tim neco delat? Ja ti vam nevim... Kobliha mozna ma mentalni problemy, ale muze s tim neco delat? Apelovat na smrk, ze stoji moc blizko cesty a ze do nej napali autak je taky scestne, neni stejne scestne apelovat na nekoho takoveho, aby prestal byt sam sebou??? that's life...
koblyho, koblyho, řeknu ti to asi takhle... ač se u mě s pesimistickejma dílkama asi nesetkáš, vyser si voko a zopákni si češtinu pro druhou třídu... :o)
pidli pidli.....
pocházím ze země zacházejícího slunce....
viděl někdo film Melancholické kuře? víc depresivní to snad být nemohlo, a přitom nádherný film, co se může stát v životě...
Helejc, vezmi si třeba Fanze Kafku, ten psal pro ostatní dost vážné až depresivní věci, ale když mu pedčítali Proměnu, málem se potrhal smíchy ;o)))))
Cheche ;o)
m. ;o)
správně, na depky si šahat nedáme:))))
nestidej
nebily
v té zemi se nerozlišují ani i a y?
umřela depka.
klepla ji
pepka....
Koľko máš rokov?
Keď nepoznáš smútok, ako rozoznáš radosť?
A nie je Ti smutno ani z toho, čo si napísal?
A vôbec, Wopi má pravdu, nestojí to za to, aby som mrhala písmenkami.
...
ešte mi napadlo - keď tieto stránky neboli založené na to, aby si ľudia sťažovali, tak čo sa sťažuješ?
sýkorka svám zobáčkem zasáhla přesně! :))
nová kategorie Výtěru.... Výmaz
Sýkorka, pěkně řečeno. Plně s tím souhlasím!!!!!!!!!!
hmmm... asi tam neuznávají ani vyjmenovná slova ;o)))
Nikdo nikomu do hlavy nevidí a taky nevím jestli by se mi líbily stránky s happy tématy .Ačkoliv...
Prisel pozdrav z velke dalky
Kde neznaji interpunkci
Velmi nas to potesilo
U nas maji jistou funkci...
PS:Taky si myslím,že tyto stránky NEBILY založeny na to,aby si lidi stěžovali.Že se NESTIDEJ!
Dekuji za pochopení
mchecht :-)
1) česká klovesnice se dá běžně stáhnout a doinstalovat
2) taktéž se dá sehnat český pravopis, to co jsi vyplodila je
běs a hrůza, průměrný žáček třetí třídy by tam nenaflákal
tolik hrubek
3) Vadí ti pesimistická díla? Tak je nečti! (Např. televize s
blbým programem se dá taky vypnout :-)
4) Asi teda víš prdlajs na druhou co to je - mít takovou náladu
a zároveň chuť a sílu ji vypsat, přetvořit v něco, čemu by
ostatní rozuměli a přitom to nebyl ubohý žvást, či grafomanský
blábol.... Je pravda, že ne vždy se to vydaří, ale i tak
to má svou cenu, alespoň pro autora.
5) Celý tohle auditko je ubohý. Nejlíp uděláš, když to smažeš.
Docela by mne zajímalo z jaké země to poslala.Asi tam mají odborníky na literatůru-dle rozboru.
já bych ty auditka snad začal cenzorovat, tohle je další NIC, ..jo a navrhněte mě na cenzora, jinak o tom založim auditorium....bylo by jistě smysluplnější.....nebo se snad mýlím?:-))))
naprosto souhlasím s papouchem. nevíš vůbec nic
Souhlasím s papouchem.
A ještě - kdysi řekl Robinson Jeffers, že tam, kde je bolest, beznaděj a zoufalství je mnohem dojemnější než ta veselá dílka.
Samozřejmě, že se to nedá číst pořád. Někdo na to třeba nemá ani žaludek. A je potřeba číst i ta veselá...
Ale když se nad tím zamyslíme, R.Jeffers měl v podstatě pravdu, tak proč by se taková díla neměla psát, když je lidi čtou a autorům to pomáhá?
Mmj. z 50% jsem jedna z nich - a možná i víc:)
papouch: to není auditko... to je upoutávka... otázkou je na co upoutává (já bych věděl ;o)))
Miroslave, snad ne na...........:-))?
nóójóó Míwa aby si nerejp.. :-)))) Tak je to upoutávka, no, v tomto případě spíš upatlávka :-)
výtěr ^ za tu strašnou češtinu a nesmyslný námět
95%
Zdá se, že Výtěr nemá nouzi o příspěvky...-))))
rebe: :)))))))))))) dneska mě dostáváš ....
"vyteklo z okna" !!!! :))))
jo kobliho, se ti divim ,jsem ti chtela gratulovat, protoze kdo nikdy ani na pet minut nepoznal depresi, musi bejt ditko stesteny, ale ty si stezujes...nechapu...
gorgona: zrovna po x-te ctu cawdora (doufam ze ted nejsem mimo s autorem ;-) a znovu si ho uzivam...
jiank uz vsichni vsechno rekli za me , viz vyse...
rebe: ó ano, opět tisková chybička vloudilka... vytřít!!! :)))))
to sem fakt nezvlád:
..vyjelo z wokna
..vyteklo z okna
hmm... :))))) ale já si představil, jak ten výtěr vyléváš z okna :) .. no.. humus :)
Pom: JJ, nesekla ses s autorem. Cawdora jsem přečetla už aspoň 3x:)))
Hrůza! Proboha, kdo si kdy odvážil předepisovat autorům, o čem mohou psát? Leda ÚV KSČ nebo jejich předchůdci z NSDAP. A Thinkpol.
Souhlas s Dannym.
Tak jsem se docela dobře pobavil. Houšť a věší s.a.ky! Doplň si dvě souhlásky...
Nechápu autora, proc bychom si nemohli stezovat? Ja vim, muze byt i hur, ale i lepe. My vubec nemusime mit Internet, televize atd... A kdyz je nekomu smutno, proc by o tom nemohl napsat..
Treba pochybuji, ze Goethe byl pri psani Fausta nejak zvlast stastny, vzdyt i tam je misty hodne pesimismu.
P.S. kdyz uz to ma znit vazne: za carkou a teckou je vzdy mezera, pred nikdy.
Přesně tak. I v zemi, kde neužívají háčky a čárky nad písmeny, se dodržuje systém mezer ZA interpunkčním znaménkem.
Vřele doporučuji autorovi k prolistování můj klub:-)))
MUUUAAAHHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Predstav si, že blbé nálady a depky můžou být i "předepsané" geneticky. A pak ten člověk může dělat i stojky a bude mít problémy (viz nejnovější výzkum japonských vědců).A víš, že se člověku uleví, když o svém problému promluví či napíše? Asi ne, vždyť tebe deprese netrápí. A vez, že ti je ani nepřeji.
PS: Kromě interpunkce ti nefakčí ani tvrdé a měkké íčka,co? :o)
Má to vůbec smysl reagovat na takovouhle ptákovinu?? Vždyť si z nás někdo dělá blázny...
Lepší dílko do kategorie Blbůstka (teda, pardon, pořádná blbost) jsem na Písmáku už dlouho neviděl ;o))))))
Albi, Velký bratr už sleduje i Písmáka? ;o))))))))))
Chechechéééé
m.